Gå til innhold

Kommer hodepinen fra Pepsi Max-abstinenser?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kutter ned på Pepsi Maxen, siden jeg egentlig er fullstendig avhengig, og har godt av å drikke mer vann. Har de siste dagene opplevd at jeg har en mild hodepine, og er litt trettere, er dette symptom på abstinenser? Eller er det tilfeldig? Hvorfor får man vondt i hodet av dette? Fikk du det, hvor lang tid tok det sluttet? Og hvor lang tid tok det før du hadde klart å slutte? Sluttet du fullstendig?

Anonymkode: 87a17...7d6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Koffeinstopp gir for noen en mild til kraftig hodepine. Går over to-tre dager. Hold ut! Pepsi max er en dyr og irriterende uvane. Jeg har sluttet og begynt igjen mange ganger. Nå drikker jeg litt igjen dessverre:(

Anonymkode: 12e94...f9b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Koffeinstopp gir for noen en mild til kraftig hodepine. Går over to-tre dager. Hold ut! Pepsi max er en dyr og irriterende uvane. Jeg har sluttet og begynt igjen mange ganger. Nå drikker jeg litt igjen dessverre:(

Anonymkode: 12e94...f9b

Takk for svar.

Er det andre symptom på Pepsi Max-stopp?
Er f.eks så sykt tørst hele tiden, og tisser nesten ikke i det hele tatt. (Beklager ekle detaljer.)

Må jeg ikke drikke noe som helst for at det skal gå over etter to-tre dager?

Det er jo så godt. :angry:

Skrevet (endret)

Hodepinen kommer fra koffeinabstinens. Kaffe tar knekken på denne hodepinen, men det spørs jo om du ønsker å bytte en avhengighet ut med en annen. Lar du være å drikke kaffe får du den samme abstinenshodepinen.

Selv begynte jeg å drikke kaffe i godt voksen alder da jeg prøvde å redusere Pepsi Max-inntaket mitt. Koffeinavhengigheten er der like fullt, men jeg synes det er enklere å være avhengig av kaffe enn Pepsi Max.

Endret av Perelandra
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, Perelandra skrev:

Hodepinen kommer fra koffeinabstinens. Kaffe tar knekken på denne hodepinen, men det spørs jo om du ønsker å bytte en avhengighet ut med en annen. Lar du være å drikke kaffe får du den samme abstinenshodepinen.

Selv begynte jeg å drikke kaffe i godt voksen alder da jeg prøvde å redusere Pepsi Max-inntaket mitt. Koffeinavhengigheten er der like fullt, men jeg synes det er enklere å være avhengig av kaffe enn Pepsi Max.

Ja, okei, skjønner. Hvorfor synes du det er enklere å være avhengig av kaffe da? :P

Jeg kan ikke fordra kaffe, er for beskt, så tror ikke jeg kommer til å ende opp som kaffe-drikker, selv om jeg vil slutte med Pepsi max. Hvorfor bestemte du deg for å slutte?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...