Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøver å forstå hvorfor så mange sprer disse. Alle har vel sett dem, dårlig oversatte statuser fulle av skrivefeil, som forteller at bare et fåtall kommer til å dele denne, og jeg tror jeg vet hvem. Ja, det vet jeg også. Men hva tenker dere som kopierer når dere ser sånne statuser? Tilhører dere gruppen som ikke forstår at statusen er masseprodusert, og svarer dere "åå, så godt sagt, xxx, jeg deler!"? Eller tenker dere, uff en sånn status igjen, men jeg kan jo ikke la være å dele, for da blir jeg vel slettet? Eller tenker dere at dere for all del ikke kan være blant de 97% som ikke "tør" dele? Eller tenker dere, jeg må dele, ellers tror alle jeg liker kreft/overgrep/rasisme eller hva nå den aktuelle statusen måtte handle om. Og til slutt, hvorfor er det ingen som i det minste retter opp haugene av skrivefeil før de deler?

Anonymkode: 9fb7a...6c7

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så det er altså ingen delere på Kvinneguiden, kanskje det likevel er håp for menneskeheten? :fnise: Kanskje jeg bør droppe mine egne venner og få dere isteden? Veggen min ser nå omtrent sånn ut:

Facebook er et galehus
Facebook er et galehus
Facebook er et galehus
Facebook er et galehus

Vanskelig å si seg uenig i den egentlig

Skrevet

Jeg står glatt over alle kjedemeldinger. Jeg gidder ikke ta innover meg andre menneskers sorg og sykdom. 

Skrevet
3 minutter siden, LukaFrost skrev:

Jeg står glatt over alle kjedemeldinger. Jeg gidder ikke ta innover meg andre menneskers sorg og sykdom. 

En ting er nå hvis folk er syke, men de der "hvis du ikke deler dette så driter du i folk med kreft" gjør meg rimelig provosert. Hva får folk til å dele sånt? Det er gjerne folk som aldri har vært borti det som forteller alle sine venner at "du vet ikke hva det vil si". De skulle jo skamme seg, egentlig.

• Liker 1
Skrevet

Ikke tale om at jeg gidder dele slike kjedebrev. Jeg deler heller ikke slike "dype" utsagn med kosedyr og blomster på. Får fnatt av disse

• Liker 1
Skrevet

Jeg deler aldri sånt tull. Og for å være helt ærlig synes jeg de som deler sånt, og de som sender rundt de der "sett fargen på bhen din som status, så vil folk lure hva som skjer. Dette for å få folk til å tenke på brystkreft. Hihi", virker som mindre intelligente. (følte meg litt slem nå, derfor anonym)

Anonymkode: ae554...4e5

Skrevet

Men vi vet jo (dessverre) at det er mange som deler, er det ingen som vil stå frem? ;) Jeg ønsker bare å finne ut hvordan man tenker når man kopierer og deler. Er det med irritasjon eller oppriktig begeistring?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...