Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannens avdøde far skrev i sin tid en western roman. Den eksisterer i et eneste opplag, i en bunke gulnet papir, skrevet med god gammeldags skrivemaskin. 

Jeg vil gjerne få denne boken trykket, lage omslag og gi i gave til mannen som har denne romanen som et meget verdifullt minne fra faren sin. Jeg må selvsagt selv få skrevet den inn på PC, men hvor kan man få trykket opp en bok i bare 1 eksemplar??

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Darkannie skrev:

Mannens avdøde far skrev i sin tid en western roman. Den eksisterer i et eneste opplag, i en bunke gulnet papir, skrevet med god gammeldags skrivemaskin. 

Jeg vil gjerne få denne boken trykket, lage omslag og gi i gave til mannen som har denne romanen som et meget verdifullt minne fra faren sin. Jeg må selvsagt selv få skrevet den inn på PC, men hvor kan man få trykket opp en bok i bare 1 eksemplar??

Alle trykkerier som driver med bøker gjør det. Men det er svinedyrt å bare trykke 1.

Anonymkode: ba996...b47

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Alle trykkerier som driver med bøker gjør det. Men det er svinedyrt å bare trykke 1.

Anonymkode: ba996...b47

Ja, jeg regner med at det koster skjorta å dra til et ordentlig stort trykkeri, derfor lurer jeg på om det finnes små trykkerier eller nettsider som spesialiserer seg på mindre volum, nettopp til slike som meg og mitt behov i dette tilfellet.

Skrevet

Må bare få legge til at det høres ut som en fantastisk gave som din mann kommer til å huske LENGE! :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...