Carrot Skrevet 5. januar 2016 #1 Skrevet 5. januar 2016 (endret) Usikker på om dette er riktig forum men regner med moderatorene kan flytte det hvis det ikke er det Det jeg leter etter er KG`s brukere sin erfaring med tattoartister i norge som de mener er dyktige, gjerne med begrunnelse og evt hvem de mener man bør holde seg litt unna - selvsagt også begrunnet. Prøvde google litt i fht til dette men finner svært lite nyttig info som er relativt ny og håper det er en del tattiser her på KG som folk er fornøyd med og vil skryte av. Si gjerne noe om hvor i landet sjappa / artisten holder til, om de er av den omreisende sorten eller faste på ett sted og gjerne noe om hva / hvor din tattis / tattiser er Kan legge til at jeg spør av ren nysgjerrighet og ikke har noen "motiver" ut over dette og at jeg har tatoveringer selv både som jeg har fjernet med laser og beholdt så temaet er ikke ukjent for meg, mylderet av tilbud derimot har vokst og ikke alle er like gode så kanskje det er en potensiel tråd for KG? Endret 6. januar 2016 av Carrot skrivefeil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå