naivsuper Skrevet 5. januar 2016 #1 Del Skrevet 5. januar 2016 Flere en meg som får forspørsel om å følges på insta av kontoer som virker falske? Jeg får ofte fra sånne diverse utenlandske type babekontoer, lettkledde modeller og lignende. De har følgere men ingen innlegg. Jeg er jente og har privat konto. Mistenker noen ganger at det er eksen som forsøker å stalke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berentsens Skrevet 5. januar 2016 #2 Del Skrevet 5. januar 2016 Jepp. Får ofte slike følgere. De slutter å følge etter kort tid om man ikke følger dem tilbake. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #3 Del Skrevet 5. januar 2016 Det er ganske vanlig, de liker bilder og følger for å få følgere tilbake. Se hvor mange følgere de har, har de mange er det hvertfall ikke en eks Anonymkode: b7598...ec8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #4 Del Skrevet 5. januar 2016 Får mange jeg også. Anonymkode: cdae0...2d2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #5 Del Skrevet 5. januar 2016 Får sånne ca daglig Anonymkode: 8065f...9f2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #6 Del Skrevet 5. januar 2016 Hvorfor gidder de?? Anonymkode: fb1e0...51b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClosedParadise Skrevet 6. januar 2016 #7 Del Skrevet 6. januar 2016 Fått en god del selv. De er slags "bots" som linkes til spam /dating sider. Så de er ikke ekte. Ikke ofte jeg ser en jente som heter Cassy Anastasia fra Malmø. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2016 #8 Del Skrevet 6. januar 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor gidder de?? Anonymkode: fb1e0...51b fordi de a) lokker folk til å kjøpe camshows eller få tilgang til restricted bilder og tjener penger på det b) får folk til å trykke på linker som inneholder virus slik at de kan overvåke og stjele privatinformasjon og kontoinformasjon og tjene penger på det Anonymkode: 8065f...9f2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 7. januar 2016 #9 Del Skrevet 7. januar 2016 Ja. Jeg pleier å blokkere de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå