Aircondition Skrevet 5. januar 2016 #1 Skrevet 5. januar 2016 Jeg kjøpte for en stund siden madrasser på jysk. Kjøpte feil størrelse, byttet til riktig str og fikk igjen 400kr. Jeg kunne velge om jeg ville ha det i form av en tilgodelapp eller et gavekort. Jeg klarte utrolig nok å kaste gavekortet mitt rett etter at jeg hadde fått det Det eneste jeg sitter igjen med er kvitteringen. Noen som vet om kvitteringen er gyldig som gavekort?
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #2 Skrevet 5. januar 2016 Kjære Nordea: jeg tok ut 10 000 kr i en minibank som jeg har mistet. Jeg har kvitteringen, kan jeg få 10 000 kroner til? Helt ærlig, hva tror du innerst inne hvis du tenker godt etter? Hvorfor i all verden skal butikken tape penger på at du er rotete? Gavekort er en verdigjenstand tilsvarende en billett, pengeseddel, jakke, mobil eller alt annet som koster penger. Har du mistet det, så er det ditt ansvar. Anonymkode: 394c2...663 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #3 Skrevet 5. januar 2016 Den er ikke gyldig. Anonymkode: df18e...980
Gjest Lady Mondegreen Skrevet 5. januar 2016 #4 Skrevet 5. januar 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjære Nordea: jeg tok ut 10 000 kr i en minibank som jeg har mistet. Jeg har kvitteringen, kan jeg få 10 000 kroner til? Helt ærlig, hva tror du innerst inne hvis du tenker godt etter? Hvorfor i all verden skal butikken tape penger på at du er rotete? Gavekort er en verdigjenstand tilsvarende en billett, pengeseddel, jakke, mobil eller alt annet som koster penger. Har du mistet det, så er det ditt ansvar. Anonymkode: 394c2...663 Spørsmålet hennes er ikke så dumt som du skal ha det til, og slett ikke å sammenligne med Nordea-fantasien din. Det kunne vel finnes en teoretisk mulighet for at kvitteringen inneholder et unikt nummer, og at dette var jevngodt med selve gavekortet? Og at butikken på denne måten også kunne være viss på at summen ble løst inn bare én gang? Altså, jeg tviler på at det er tilfellet, men det er ikke en hårreisende tanke, akkurat.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #5 Skrevet 5. januar 2016 Her jeg jobber kan vi hvertfall sjekke opp kvitteringen mot gavekort. På kvitteringen står det nok gavekortet som de igjen kan spore opp og evt sjekke om er brukt eller evt gi deg ett nytt. Ville dratt på jysk for å sjekke 😊 Anonymkode: f84d6...a99 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #6 Skrevet 5. januar 2016 Gavekortnr Skulle det stå... Anonymkode: f84d6...a99
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå