AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #1 Skrevet 5. januar 2016 vel.. vet ikke hvordan jeg skal begynne men, i sted kom jeg ut av T-banen i Oslo. Før jeg gikk av på Tøyen for å bytte linje hadde jeg gaaaanske lang øyekontakt med en ukjent. Vil gjerne treffe ham igjen.. men hvordan? han var med en venn og er ca. i 20årene.. finnes det noen grupper, sider hvor man kan skrive noe slikt og finne hverandre eller whatever? har ingen peiling sjølv.. det virker nok ganske desp. men dette her har aldri skjedd med meg før og og vil nok aldri skje igen.. men det blikket... omg hjertet mitt smelter.. Anonymkode: 23c31...1d3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #2 Skrevet 5. januar 2016 Hvor gammel er du? ☺ Anonymkode: 63f74...bf2 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #4 Skrevet 5. januar 2016 Nei, det går nok ikke an å etterlyse han når du ikke en gang har et bilde. Det du kan gjøre er å fortsette å ta T-banen mye på den strekningen, og kanskje ser du han igjen en gang. Men i så fall må du benytte anledningen og snakke til han. Anonymkode: 1073b...33c 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #5 Skrevet 5. januar 2016 tar den banen hver eneste dag jobb-hjem så hjem-jobb.. et bilde av ham ja.. men hvordan skulle jeg ha gjort det når han så på meg mens jeg stod på sporet.. *kleint* Anonymkode: 23c31...1d3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #6 Skrevet 5. januar 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: tar den banen hver eneste dag jobb-hjem så hjem-jobb.. et bilde av ham ja.. men hvordan skulle jeg ha gjort det når han så på meg mens jeg stod på sporet.. *kleint* Anonymkode: 23c31...1d3 Nei, jeg mente ikke at du skal ta bilde av han. Hvis du ser han igjen, så må du snakke til han. Anonymkode: 1073b...33c 1
superman20 Skrevet 5. januar 2016 #7 Skrevet 5. januar 2016 Det er ikke kleint å snakke med ukjente. Det er en myte
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #8 Skrevet 5. januar 2016 synes det er kleint jeg. hva skal jeg si? går det bra? så svarer han så blir det stille og ..awkward.. vil jo ikke dumme meg ut. Anonymkode: 23c31...1d3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #9 Skrevet 5. januar 2016 Nei det finnes ikke noe sånn side men du kan jo høre om Vg vil lage en romantisk etterlysning pm du virkelig tror dette er din fremtidige ektemann! Ellers må jeg si det forbauser meg at mange legger så mye i øyekontakt, jeg syns det er både uhøflig og kjedelig å glo ned i bakken og ser heller i øynene til folk og kanskje til og med gir et lite medmenneskelig smil, og jeg husker ikke utseende på de jeg gjør det med etterpå eller legger noe mer følelser i det akuratt. Trist at folk er så opptatt av å gjemme blikket ned i mobilen sin at de tolker øyekontakt som noe dypt og spesielt når det kan være helt tilfeldig. Særlig på t baner og busser så hviler man blikket sitt tomt ut i lufta og kan "stirre" på noen uten at man engang registrerer at det sitter noen der. Er ikke sikkert han var betatt aav deg ts. Hadde han vært det så er det mer sannsynlig at han faktisk reiser seg opp og kommer bort å prater med deg om han følte like sterkt som deg at denne personen "måå" jeg se igjen. Også kan man jo fint glo på pene mennesker for syns skyld også, uten å legge noe mer i det mener ikke å demotivere deg, men mest sannsynlig ser du han ikke igjen så ikke tenk så mye på han, om dere er meant to be vil nok universet sørge for at dere ses igjen og kommer i.kontakt Anonymkode: 53fd0...251 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #10 Skrevet 5. januar 2016 legger ikke så pass stor vekt på det.. skulle ut av tbanen, mens han skulle inn.. så jeg så blikket hans først døren har åpnet seg, men etter et par sekunder begynte jeg å rødme så prøve jeg å "unngå" øyekontakt med han igjen. Men så måtte jeg bytte linje så ventet jeg fortsatt på sporet mens han stirret på meg.. pleier ikke å stirre på folk selv, går helst forbi for å ikke virke så interresert i andres liv. kunne egentlig gi fæn i det. men det blikket var jo helt annerledes enn det er man vant til. så tenkte å skrive det her. Anonymkode: 23c31...1d3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #11 Skrevet 5. januar 2016 Øyekontakt mens man går forbi hverandre er da helt normalt både på tbanen og gata.... Anonymkode: 53fd0...251
Gjest PseudonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #12 Skrevet 5. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Trist at folk er så opptatt av å gjemme blikket ned i mobilen sin at de tolker øyekontakt som noe dypt og spesielt når det kan være helt tilfeldig. Særlig på t baner og busser så hviler man blikket sitt tomt ut i lufta og kan "stirre" på noen uten at man engang registrerer at det sitter noen der. Det er ikke alle som er sprudlende morgenmennesker sånn som deg. Når jeg tar banen til jobb så er jeg omtrent like sprudlende som en 1,5l flaske cola som har stått i kjøleskapet 1 uke. Uten kork. Jeg har null interesse av å kommunisere med andre folk.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #13 Skrevet 5. januar 2016 Synes dere virkelig det er normalt å gå og kikke inn i øynene til fremmedfolk? Ikke noe jeg gjør, iallfall. Anonymkode: 84e17...e7d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå