Gjest makar Skrevet 5. januar 2016 #1 Skrevet 5. januar 2016 Finnes det noe glidemiddel som kan brukes ved suging? (Som smaker greit)
LiseOslo Skrevet 5. januar 2016 #2 Skrevet 5. januar 2016 Jada! Kondomeriet f.eks har masse glidemiddler med forskjellige smaker. Synes personlig at de med fruktsmak kan bli litt syntetiske, men prøv en med sjokkolade f.eks
Gjest makar Skrevet 6. januar 2016 #3 Skrevet 6. januar 2016 16 timer siden, LiseOslo skrev: Jada! Kondomeriet f.eks har masse glidemiddler med forskjellige smaker. Synes personlig at de med fruktsmak kan bli litt syntetiske, men prøv en med sjokkolade f.eks Supert, får ta meg en tur dit
Elefantenirommet Skrevet 6. januar 2016 #4 Skrevet 6. januar 2016 Trenger jo ikke det. Hvis du tar penis litt lenger ned i halsen øker spyttproduksjonen. 😊 2
Betti Skrevet 6. januar 2016 #5 Skrevet 6. januar 2016 Bringebær og lakris har jeg prøvd før. Smakte helt ok.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2016 #6 Skrevet 6. januar 2016 Suger damer med glidemiddel? Hvorfor? Anonymkode: 572e9...dcd 5
Gjest makar Skrevet 7. januar 2016 #7 Skrevet 7. januar 2016 12 timer siden, Betti skrev: Bringebær og lakris har jeg prøvd før. Smakte helt ok. Fra Kondomeriet?
LiseOslo Skrevet 7. januar 2016 #8 Skrevet 7. januar 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Suger damer med glidemiddel? Hvorfor? Anonymkode: 572e9...dcd Fordi man av og til går rett fra fra puling til oralsex :-) 1
Gjest makar Skrevet 7. januar 2016 #9 Skrevet 7. januar 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Suger damer med glidemiddel? Hvorfor? Anonymkode: 572e9...dcd 4 minutter siden, LiseOslo skrev: Fordi man av og til går rett fra fra puling til oralsex :-) Og noen vil rett og slett bare ha mer glid Jepp LiseOslo, det skjer ofte her
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2016 #10 Skrevet 7. januar 2016 5 timer siden, LiseOslo skrev: Fordi man av og til går rett fra fra puling til oralsex :-) Ja? Er det smaken folk ikke liker? Anonymkode: 572e9...dcd
Elefantenirommet Skrevet 7. januar 2016 #11 Skrevet 7. januar 2016 5 timer siden, LiseOslo skrev: Fordi man av og til går rett fra fra puling til oralsex :-) Er det smaken av seg selv man ikke liker da, eller!? Har aldri hørt om at folk bruker glidemiddel til oral. 😆 Merkelig!
LiseOslo Skrevet 7. januar 2016 #12 Skrevet 7. januar 2016 (endret) 14 minutter siden, Elefantenirommet skrev: Er det smaken av seg selv man ikke liker da, eller!? Har aldri hørt om at folk bruker glidemiddel til oral. 😆 Merkelig! Bruker ikke glid for oralsex, men av og til for samleie, spesielt bak. Jeg liker godt smaken av meg selv, ikke noe problem. Men hvis man bruker glidemiddel til samleie og deretter suger så smaker ikke glid nødvendigvis så veldig godt i seg selv, så da kan man bruke glid med smak Endret 7. januar 2016 av LiseOslo 1
Maus Skrevet 7. januar 2016 #13 Skrevet 7. januar 2016 Bare husk at sukker i musa kan føre til sopp 1
frk91 Skrevet 7. januar 2016 #14 Skrevet 7. januar 2016 2 timer siden, Elefantenirommet skrev: Er det smaken av seg selv man ikke liker da, eller!? Har aldri hørt om at folk bruker glidemiddel til oral. 😆 Merkelig! Om man runker samtidig som man suger så blir det ofte bedre for mannen om man bruker glidemiddel. Han slipper å bekymre seg for friksjonssår, og om man i tillegg bruker et "tingling"-glid, så blir blowjoben enda bedre. Tilleggspoeng for at man kan gå rett fra blowjob til assplay.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå