AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #1 Del Skrevet 5. januar 2016 Hei Nå har jeg sett meg endel rundt å blir egentlig bare mer usikker. Vil gjerne bli fadder men hvilken organisasjon burde jeg gå for? Noen faddere som kan hjelpe meg? Vil egentlig være fadder for 1 barn eller en familie. Har barna flere faddere? Vet egentlig svært lite så trenger litt hjelp. Er student så kan ikke bidra så mye men å være fadder skal jeg nok klare Anonymkode: 7dbd9...c00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #2 Del Skrevet 5. januar 2016 Vi er fadder gjennom SOS-barnebyer, fordi jeg har veldig sans for konseptet. Å lage "familier" til barn som ellers ville bodd på overfylte barnehjem er utrolig bra! Tror nok pengene går til barnebyen som helhet, men vi har vårt fadderbarn som vi får høre om et par ganger i året. Har støttet ham i ti år nå, og nå skal han snart utdanne seg til lærer! Blir nesten litt stolt faddermanma her... Anonymkode: da06b...fd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 6. januar 2016 #3 Del Skrevet 6. januar 2016 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei Nå har jeg sett meg endel rundt å blir egentlig bare mer usikker. Vil gjerne bli fadder men hvilken organisasjon burde jeg gå for? Noen faddere som kan hjelpe meg? Vil egentlig være fadder for 1 barn eller en familie. Har barna flere faddere? Vet egentlig svært lite så trenger litt hjelp. Er student så kan ikke bidra så mye men å være fadder skal jeg nok klare Anonymkode: 7dbd9...c00 Jeg er fadder i ScanAid, og jeg anbefaler virkelig fadderskap der! Det er en frivillig organisasjon med minimale administrasjons-utgifter. Fadderskapet koster 1200 kroner i ÅRET for barn på førskole og grunnskole. 3000 i ÅRET for dem på gymnaset. Bilder og brev/tegninger kommer i posten, og det er mange "muligheter" her. Ta en titt på hjemmesiden deres: scanaid.no for mer informasjon om organisasjonen Jeg er fadder for bror og søster på 11 og 23 år. Har fulgt dem siden de var 6 og 18 år gamle. Storesøster går på gymnaset, men er ferdig til sommeren. Lillebror går i femte klasse på barneskolen. Før jeg fikk de to hadde jeg en annen gutt i fem år. Nettsiden scanaid.no - denne organisasjonen/fadderskapene er utrolig givende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå