Gjest Nina L Skrevet 8. oktober 2004 #1 Skrevet 8. oktober 2004 Nå har jeg kjøpt meg et par brune høye støvletter og fra før har jeg ett par Uggs i beige skinn. Hvilke type skjært skal jeg velge?
Gjest nerframa Skrevet 8. oktober 2004 #2 Skrevet 8. oktober 2004 bruk et rosa knelangt skjørt og ha både dine nye brune støvletter og dine uggs på deg samtidig.......
Gjest Pippi L Skrevet 8. oktober 2004 #4 Skrevet 8. oktober 2004 jooo du sier noe.......men ser jo at det kan skjære seg da
Gjest tanitatikk Skrevet 8. oktober 2004 #5 Skrevet 8. oktober 2004 må kanskje nevne at det er best du bruker støvlettene dine under dine uggs, det er nok mest kledelig og komfortabelt.
Gjest Anonymous Skrevet 8. oktober 2004 #7 Skrevet 8. oktober 2004 sommersko som ser ut som vinterstøvletter med like stor varme og tørrhetskapasitet som tøfler
Gjest Anonymous Skrevet 8. oktober 2004 #8 Skrevet 8. oktober 2004 Nå har jeg sjekka opp hvordan de ser ut. Og da skjønner jeg jo hvorfor svarene over her var preget med slik latter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå