AnonymBruker Skrevet 10. januar 2016 #21 Del Skrevet 10. januar 2016 Har diktet opp unnskyldinger så himla mange ganger. De siste årene har jeg vært ærlig og sagt at dette ikke er noe for meg og at jeg ikke har lyst. Anonymkode: feb5f...961 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 10. januar 2016 #22 Del Skrevet 10. januar 2016 (endret) På julebord er vi alltid ute å spiser , så byen. Jeg drar etter middagen da jeg nesten aldri fester og er svært sjeldent på byen. På sommerfestene kan vi gjøre det samme eller dra på konsert /teater. Da er det ofte byen etterpå. Drar som regel hjem. De andre har det helt fint med det selv om nesten alle (utenom de eldste) drar på byen. Som en sa her, så synes jeg det er litt viktig å være med på noen julebord og sosiale sammenkomster. Hvis ikke blir man ofte sett på som sær og usosial. Trenger ikke å være med hver gang. Men er hyggelig at du vil være sammen med de utenom jobben. Men vil du ikke, så bare si du skal bort den helgen eller får overnattings besøk. Endret 10. januar 2016 av smalls 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinuwiel Skrevet 10. januar 2016 #23 Del Skrevet 10. januar 2016 siden omtrent alle sammenkomster inneholder en stor mengde alkohol så skyller jeg på at jeg ikke har sjåfør. Bor på motsatt side av byen i forhold til resten av gjengen og i tillegg går det ikke buss hit jeg bor:) på julebord møter jeg opp til middag å så bare kjører jeg hjem etterpå. De andre er så opptatt at de merker ikke at jeg drar hvis jeg bare lar klokka passere 10😜 jeg liker de jeg jobber med, og trives med de på jobb. Men liker å skille mellom privatliv og jobb også😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #24 Del Skrevet 11. januar 2016 Det som plager meg (er avholds) er at alle jobb fester/samlinger, så er det alltid alkohol og fylla. Sorry, men jeg liker ikke å omgås med fulle mennesker. Det flere på jobb som drikker seg kanakas og det er ikke gøy. Føler meg utilpass. Derfor så dropper jeg sånt. At andre ser på meg som sær, teit, kjedelig får så være. Skulle ønske vi kunne møtes og gjøre noe uten å drikke alkohol, men det skjer jo ikke. Anonymkode: 5c0e1...3f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå