Gå til innhold

Jeg er så løs at han ikke klarer å komme...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, Mippi skrev:

Det er veldig få menn som har fått mindre penis etter en barnefødsler.

Du vil bare provosere, men en kvinne har ofret underlivet sitt for å få barn og gi barn til mannen. Hadde menn fått mindre penis for å gi kvinner barn, så tror jeg få kvinner hadde gått fra mennene. Men slik er det ikke, og da kan du heller ikke sammenligne disse to.

Nei hvis dama ikke sørger for å ta operasjon etter fødsel for å bli like trang som før, så er det like god grunn. Eller hvis hun driter i å gjøre knipeøvelser og lar kroppen forfalle. Noe må det jo være, siden så mange damer ender opp med å bli dumpet etter fødsel og blir alenemor. Hvor ofte hører man ikke om at mannen har vært utro etter fødsel? 

Viktig å velge mann med stor omhu før man velger å få barn, hvis ikke sitter man der plutselig.

Btw så kan menn få mindre penis når de blir eldre, ereksjonen er ikke like steinhard som da man var unge, og da blir penis mykere og også mindre volum. 

Anonymkode: ff5e0...77e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg stusser også på at du greier å knipe vaginalkuler, men ikke omkring penis...? 

Anonymkode: d3418...389

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, OPIgirl skrev:

Ingen damer er så overfladiske at de dumper en mann pga liten penis. Menn derimot,er så overfladiske at de glatt dumper dama om hun er så uheldig å ha blitt litt videre etter å ha satt ungen deres til verden. Dere burde skjerpe dere kraftig. 

Ingen damer dumper menn med liten penis?:fnise: 

Nekter å tro at du er så naiv at du faktigst tror på dette. Er vel flust av tråder om dette, der mange mener det er helt greit å dumpe.

Både menn og kvinner er overfladiske, og det vil neppe forsvinne. 

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei hvis dama ikke sørger for å ta operasjon etter fødsel for å bli like trang som før, så er det like god grunn. Eller hvis hun driter i å gjøre knipeøvelser og lar kroppen forfalle. Noe må det jo være, siden så mange damer ender opp med å bli dumpet etter fødsel og blir alenemor. Hvor ofte hører man ikke om at mannen har vært utro etter fødsel? 

Viktig å velge mann med stor omhu før man velger å få barn, hvis ikke sitter man der plutselig.

Btw så kan menn få mindre penis når de blir eldre, ereksjonen er ikke like steinhard som da man var unge, og da blir penis mykere og også mindre volum. 

Jeg vet at menn ofte får potensproblemer når de blir eldre. Vi snakker om barnefødsler og hva som skjer etter det.

Skrevet
Den 6. januar 2016 at 8.25, AnonymBruker skrev:

Takk for svarene alle sammen. Jo, jeg har vært til utredning. Har en lettere grad av fremfall, men alt i alt er alt som "normalt". Har fått sjekket at jeg gjør øvelser riktig og fikk beskjed om meget god muskelkontroll og styrke. Eneste de kunne hjelpe meg med var en annen prevensjon som stopper menstruasjonen siden jeg ikke kan bruke tamponger.

Anonymkode: 69659...7f9

Hvorfor kan du ikke bruke tamponger?

AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, _Malene skrev:

Hvorfor kan du ikke bruke tamponger?

De sklir ut

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

De sklir ut

Da ville jeg gått til en ny gynekolog om jeg var deg, og fått en second opinion.. 

• Liker 3
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

De sklir ut

IKKE normalt!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, _Malene skrev:

Da ville jeg gått til en ny gynekolog om jeg var deg, og fått en second opinion.. 

Har vært hos flere. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Mippi skrev:

IKKE normalt!

Har faktisk hørt flere som har slitt med det etter fødsel, så det er ikke veldig uvanlig. 

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har faktisk hørt flere som har slitt med det etter fødsel, så det er ikke veldig uvanlig. 

Normalt var feil ord.

Det er ikke sånn det skal være, det var poenget mitt. ☺ 

Anonymkode: e99ff...56e

• Liker 2
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert ikke uvanlig, men da er det noe som ikke er som det skal. Hvis det har endret seg så mye etter fødsel, burde du ha rett til å få det fikset. Hvis ikke knipeøvelser heller hjelper...

Jeg har født to barn, den yngste på nesten 4 kg. Jeg ble klippet under begge fødslene, revnet også litt invendig etter den siste. Jeg ble sydd utvendig og innvendig i 1,5- 2 timer etter den siste fødselen. Jeg er enda trangere nå enn mellom de to fødslene. Jeg har riktignok vært aktiv med knipeøvelser, men kniping hjelper jo ikke om man er skadet der inni.. Så hun som sydde meg gjorde en utrolig god jobb, tør ikke tenke på hvordan jeg kunne vært der nede hvis det ikke hadde blitt gjort slik.

Poenget mitt er at din skjede åpenbart er skadet etter fødsel, og jeg er sikker på at det går an å ordne med operasjon.

Synes det er rart at du har vært hos flere gynekologer og de sier alt er som det skal. Selv om det er så lite friksjon at mannen din ikke klarer å komme, og du ikke klarer å holde på plass en tampong... Det skal jo ikke være slik?

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det private klinikker i midt Norge som utfører slike operasjoner? Evt hva koster det? 

Anonymkode: 36ea1...f3d

Skrevet (endret)
Den 1/6/2016 at 16.19, AnonymBruker skrev:

Er jenter som dumper menn pga liten penis liten kattepus da?:fnise: 

Fra spøk til alvor, så er det like legitimt å dumpe ei dame som er vid, som at ei dame dumper en mann pga liten penis. Damer tror de er "fredet" fordi de har vagina. På tide at kvinner slutter med dobbeltmoralen. 

Ikke etter en fødsel nei.. Det er IKKE greit at far til barnet bryter med barnemor, fordi hun er blitt videre etter å ha pressa ut ungen deres.. Her er det absolutt ikke snakk om dobbeltmoral. To vidt forksjellige ting, tross alt. 

Det er heller ikke sikkert at operasjon funker tilstrekkelig, og heller ikke knipeøvelser. Men en ting er sikker: er mannen utro/velger å gå fra kvinnen, har man valgt feil mann :) 

Endret av Sinsiew
  • Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Finnes det private klinikker i midt Norge som utfører slike operasjoner? Evt hva koster det? 

Koster ca 35-45000. 

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

4 minutter siden, Skogshuldra skrev:

Koster ca 35-45000

OK. Vet du hvem som utfører disse inngrepene? Står lite å nett om det. 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

OK. Vet du hvem som utfører disse inngrepene? Står lite å nett om det. 

Tror Volvat i Oslo gjør det - men ring rundt til private klinikker i området der du bor og forhør deg-

Skrevet
Den 1/9/2016 at 16.26, Sinsiew skrev:

Ikke etter en fødsel nei.. Det er IKKE greit at far til barnet bryter med barnemor, fordi hun er blitt videre etter å ha pressa ut ungen deres.. Her er det absolutt ikke snakk om dobbeltmoral. To vidt forksjellige ting, tross alt. 

Det er heller ikke sikkert at operasjon funker tilstrekkelig, og heller ikke knipeøvelser. Men en ting er sikker: er mannen utro/velger å gå fra kvinnen, har man valgt feil mann :) 

Hadde vært utro på flekken om jeg ikke fikk noen nytelse av å være inni henne. Eventuelt blitt enige om å ha en elsker. Å leve uten tilfredsstillende sex hadde ikke vært mulig for en kåt mann..

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hadde vært utro på flekken om jeg ikke fikk noen nytelse av å være inni henne. Eventuelt blitt enige om å ha en elsker. Å leve uten tilfredsstillende sex hadde ikke vært mulig for en kåt mann..

Da får du heller flytta fra dama. Sånt gjør man ikke bak partnerens rygg.

Så får damer som er like dumme som deg, droppe mannen når kuken blir tynnere, kortere og slappere når mannen blir eldre. Dere om det. Vi som har respekt for vår partner, kan ikke finne på å gjøre slik, da vi har andre midler for å stille vår kåthet sammen med partner.

Ha en lykkelig alderdom alene. De færreste kvinner har samme mus i godt voksen alder, som i ung og de færreste menn, har lik penis.  Så sier jeg som jeg sa: om mannen gjør slikt, har man valgt feil mann.. 

• Liker 3
Skrevet

Så uspiselig mange av dere er!  Jeg er sjokkert.

Dra til legen og be om henvisning, å ta det derfra. Finnes sikkert mange løsninger på problemet ditt.

Lykke til 😊

Anonymkode: d27d3...1a4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...