Gå til innhold

Jeg er så løs at han ikke klarer å komme...

Anbefalte innlegg

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er jenter som dumper menn pga liten penis liten kattepus da?:fnise: 

Fra spøk til alvor, så er det like legitimt å dumpe ei dame som er vid, som at ei dame dumper en mann pga liten penis. Damer tror de er "fredet" fordi de har vagina. På tide at kvinner slutter med dobbeltmoralen. 

Anonymkode: ff5e0...77e

Nå ville jeg aldri dumpet en mann utelukkende på grunn av penisen hans, men det er da virkelig forskjell på hva man har fra naturens side og hva man kan "ende opp med" etter et felles valg om å få barn. At redusert kvalitet på sexen kan gå utover parforholdet har jeg forståelse for, og kan det ikke løses så er det klart at det kan få konsekvenser. Allikevel vil jeg påstå at alle voksne mennesker burde være opplyste nok til å vite at en fødsel kan prege kvinnens underliv i større og mindre grad i kortere og lengre tid etter fødselen, og at det er en del av pakka ved å få barn. Kan man ikke leve med det, så burde man heller ikke gå inn for å få barn sammen. Det er nok ikke sånn at dama heller hadde så innmari lyst til å ødelegge sin egen opplevelse av sex, og så lenge hun faktisk jobber for å løse det så synes jeg det er utrolig kynisk å bryte forholdet, særlig når det å få et felles barn og å starte familie sammen er "årsaken". Å bli forlatt av mannen man har bestemt seg å få barn med fordi barnet har påført skjeden endringer.. ja, jeg vet ikke helt hva jeg skal si, men det må vel virkelig være skrekken ved å bli gravid og å føde. 

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en venn som var så fornøyd med at dama tok kjeisetsnitt. For da fikk han trangere fitte

• Liker 1
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var ikke klar over at man kunne operere seg trangere? Hvor mye koster en slik operasjon? Har et par barnefødsler bak meg jeg også :P gjort masse knipeøvelser..  Kniper meg ihjel under sexen også.

Anonymkode: 62925...bb3

+- 30.000

AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg ikke lest alle svarene du har fått, men en fantastisk bra treningsmetode er vaginakuler! Man merker resultater raskt!

Anonymkode: f8104...baa

Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fra spøk til alvor, så er det like legitimt å dumpe ei dame som er vid, som at ei dame dumper en mann pga liten penis. Damer tror de er "fredet" fordi de har vagina. På tide at kvinner slutter med dobbeltmoralen. 

Det er veldig få menn som har fått mindre penis etter en barnefødsler.

Du vil bare provosere, men en kvinne har ofret underlivet sitt for å få barn og gi barn til mannen. Hadde menn fått mindre penis for å gi kvinner barn, så tror jeg få kvinner hadde gått fra mennene. Men slik er det ikke, og da kan du heller ikke sammenligne disse to.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Prøv fisting om andre midler ikke hjelper. Kan være nyttig og godt.

Anonymkode: 3a41e...fb8

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg ikke lest alle svarene du har fått, men en fantastisk bra treningsmetode er vaginakuler! Man merker resultater raskt!

Anonymkode: f8104...baa

Bruker vaginalkuler gjevnlig. Merker ikke noe forbedring her. Nå skal det sies at jeg har trent muskulaturen der nede i lange tider, så tror ikke den kan bli så veldig mye sterkere(med mindre jeg begynner med vekter) Dog hjelper det lite.. 

Anonymkode: 69659...7f9

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bruker vaginalkuler gjevnlig. Merker ikke noe forbedring her. Nå skal det sies at jeg har trent muskulaturen der nede i lange tider, så tror ikke den kan bli så veldig mye sterkere(med mindre jeg begynner med vekter) Dog hjelper det lite.. 

Vel, da får du bare akseptere at du er sånn eller ta operasjon. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det blir en litt annen situasjon når dama tross alt har født barnet/barna til mannen da! Greit nok å bryte av med et menneske etter litt dating/kort forhold pga størrelse på underliv, men når man er såpass etablert at man har barn sammen er dette en av tidenes mest latterlige og kjipe dumpegrunner!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er hun som er problemet og ikke han, men det hadde du vist hvis du leste tråden. Er du ei slapp høne som har blitt dumpet etter fødsel kanskje?

Wow, traff hun et ømt punkt? 

Må uansett si at om dette er grunn til dumping etter at en kvinne har født hans barn, fortjener du ikke noe bytt forhold. Håper ikke din mor "ble en slapp høne" og derav ble dumpet fordi hun presset ut deg.

Anonymkode: 2e227...89b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svarene alle sammen. Jo, jeg har vært til utredning. Har en lettere grad av fremfall, men alt i alt er alt som "normalt". Har fått sjekket at jeg gjør øvelser riktig og fikk beskjed om meget god muskelkontroll og styrke. Eneste de kunne hjelpe meg med var en annen prevensjon som stopper menstruasjonen siden jeg ikke kan bruke tamponger.

Ikke la deg bli avslått med dette! Det er hjelp å få! Finn Facebook-gruppen Fødselsskader og søk om tilgang i gruppen der og be om råd. Du kan fåhjelp og skal ikke behøve å ha det sånn resten av livet. 

Anonymkode: 6d76a...f61

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Kubikk skrev:

Har en venn som var så fornøyd med at dama tok kjeisetsnitt. For da fikk han trangere fitte

Og det er ikke ok

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen damer er så overfladiske at de dumper en mann pga liten penis. Menn derimot,er så overfladiske at de glatt dumper dama om hun er så uheldig å ha blitt litt videre etter å ha satt ungen deres til verden. Dere burde skjerpe dere kraftig. 

Skrevet

Jeg syns synd på deg, virkelig! Jeg ble klippet under fødsel og sydd etterpå. Jeg er faktisk like trang, eller kanskje trangere etter fødsel :) Så kanskje du skulle vært sydd? Operasjon er jo faktisk mulig . Lykke til.

Gjest -Tricia-
Skrevet

Jeg synes nesten samtlige damer sier at alt blir akkurat sånn det var etter fødsel (men de tør kanskje ikke annet i en verden hvor alt skal være "perfekt"), men det er jo godt noen tør å si det sånn det er. Jeg har selv ikke født og skal heller ikke føde, men det er nok mange som opplever problemer etter fødsel og da er det fint at noen står frem og forteller sin historie, det gjør det enklere for andre. Skjeden er tøyelig ja, men den tøyes ganske kraftig, så at det kan bli endringer nedentil i etterkant er ikke rart i det hele tatt.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke la deg bli avslått med dette! Det er hjelp å få! Finn Facebook-gruppen Fødselsskader og søk om tilgang i gruppen der og be om råd. Du kan fåhjelp og skal ikke behøve å ha det sånn resten av livet. 

Anonymkode: 6d76a...f61

Avslått???

Anonymkode: 2ca29...45f

Skrevet
12 minutter siden, daydreaming skrev:

Jeg synes nesten samtlige damer sier at alt blir akkurat sånn det var etter fødsel (men de tør kanskje ikke annet i en verden hvor alt skal være "perfekt"), men det er jo godt noen tør å si det sånn det er. Jeg har selv ikke født og skal heller ikke føde, men det er nok mange som opplever problemer etter fødsel og da er det fint at noen står frem og forteller sin historie, det gjør det enklere for andre. Skjeden er tøyelig ja, men den tøyes ganske kraftig, så at det kan bli endringer nedentil i etterkant er ikke rart i det hele tatt.

Enig har en kone som ble sydd

Skrevet
Den 5.1.2016 at 20.44, AnonymBruker skrev:

Hva får du ut av å svare så nedverdigende og frekt? Denne kvinnen har båret frem og født barn for seg og mannen sin og nå gjør du narr av skadene det har gjort på underlivet hennes. Hun får selv ikke orgasme av penetrering så dette er tydeligvis kun et problem for mannen, noe hun er villig til å legge seg under kniven for å fikse. Kanskje du skal drite ut en vannmelon med tilhørende ekstreme smerter, revning og prolapser også skal jeg stå og peke på deg og le etterpå? Skam deg!

Anonymkode: ff4ac...3cf

Den siste AB-en du siterer var jo egentlig ikke noe frekkere enn det idiot-AB-en han selv siterte fortjente. Det var tross alt ikke rettet mot TS eller andre.

Ellers stusser jeg på at du trener med vaginakuler uten at det hjelper, TS. Hvis du klarer å knipe og klemme rundt ordentlige vaginakuler (altså de tunge, små kulene og ikke tøys ala smartballs) skal du jo klare å klemme veldig merkbart rundt en penis også - den er tross alt en del mindre i omkrets. Kan det være at du ikke får til å bruke musklene skikkelig under samleie, selv om de er trent? Eventuelt at timingen deres er dårlig i forhold til støtene og muskelbruken?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, Evilposelos skrev:

Vel, da får du bare akseptere at du er sånn eller ta operasjon. 

Har du lest HI? Nå var det vel ikke dette som var spørsmålet.

Anonymkode: 5d565...118

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...