Gå til innhold

Jeg er så løs at han ikke klarer å komme...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette har vært et problem de siste årene(etter barnefødsel), men først nå føler jeg det begynner å tære på.. Hadde dere klart å være sammen med en dame dere ikke klarte å få orgasme av å penetrere? Kjæresten sier det går greit, og vi løser det på andre måter, men det er nesten blitt til at vi ikke gidder selve samleiet da ingen får noe ut av det, og det er litt tungt.

Anonymkode: 69659...7f9

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

knipeøvelser
generell trening
anal

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Har han liten penis?

Anonymkode: e99ff...56e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

...da hadde jeg bedt legen min om henvisning til operasjon. 

Anonymkode: 08983...9af

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar alle :) Jeg trener og gjør knipeøvelser hver dag, så er nok ikke der problemet ligger. Han har heller ikke liten penis nei, helt gjennomsnittlig. Staten dekker ikke slike operasjoner. Så dere ville ikke klart å leve med det altså? :(

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar alle :) Jeg trener og gjør knipeøvelser hver dag, så er nok ikke der problemet ligger. Han har heller ikke liten penis nei, helt gjennomsnittlig. Staten dekker ikke slike operasjoner. Så dere ville ikke klart å leve med det altså? :(

Jeg hadde klart å leve med det, og jeg er jente :) Sex er ikke alt i et forhold, og om forholdet ikke holder pga dette så er vel forholdet i utgangspunktet dødt fra før av. Det gjelder å være kreativ :) Spar opp til en sånn operasjon, så får du løst det :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var ikke klar over at man kunne operere seg trangere? Hvor mye koster en slik operasjon? Har et par barnefødsler bak meg jeg også :P gjort masse knipeøvelser..  Kniper meg ihjel under sexen også.

Anonymkode: 62925...bb3

• Liker 1
Gjest Hannemor76
Skrevet

Jeg har hatt en slik operasjon, og selv om jeg merker en øøøørliten forskjell er det absolutt ikke verdt pengene... Man må nok belage seg på at ting er forandret, og vil forbli slik. Jeg håper dere finner en måte å nyte selve samleiet på begge to igjen. Gjerne gå til innkjøp av en slik wee-wibe eller hva det heter? Da vil det jo "fylles" mer opp i skjeden samtidig som man kan ha vibrering. :)

AnonymBruker
Skrevet

Ja er et kjent problem at mange kvinner blir slappere der nede etter barnefødsler desverre. Å ha sex uten å kjenne noe må være veldig kjipt. Finn andre måter å løse det på, eller kjøp en sånn vagina på boks til han, så blir han kanskje fornøyd.☺

Anonymkode: ff5e0...77e

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette har vært et problem de siste årene(etter barnefødsel), men først nå føler jeg det begynner å tære på.. Hadde dere klart å være sammen med en dame dere ikke klarte å få orgasme av å penetrere? Kjæresten sier det går greit, og vi løser det på andre måter, men det er nesten blitt til at vi ikke gidder selve samleiet da ingen får noe ut av det, og det er litt tungt.

Be ham skaffe seg større penis?

Anonymkode: 51a0b...33b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Be ham skaffe seg større penis?

Anonymkode: 51a0b...33b

Er hun som er problemet og ikke han, men det hadde du vist hvis du leste tråden. Er du ei slapp høne som har blitt dumpet etter fødsel kanskje?

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om du ikke gjør øvelsene riktig kan faktisk deler av problemet ligge der, og mitt første spørsmål er jo om du har fått vurdering av spesialist og i tillegg fått riktig opplæring i øvelsene?

Det er jo mulig du er permanent endret- men jeg stusser litt over at du ikke virker å ha vært til utredning?

Anonymkode: e49c2...bb8

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Klag på sexlivet og at det setter ned livskvaliteten til dere begge drastisk, så får du operasjon. 

Anonymkode: cd75b...365

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kan og må bli hjulpet! Hvor stort var barnet du fødte? Når en stor baby (4-4,5 kg +) passerer skjede og bekkenbunn, vil det hos mange oppstå en anatomisk forandring i vevet etter overstrekking av muskulatur med tilhørende nervenettverk. Det kan også skje at skjedeveggene blir slappe og poser seg ut (cystocele/rectocele), samt at livmoren kan sige ned (descens). Denne tilstanden kan som regel behandles med vaginal operasjon. Du kan selvfølgelig selv avtale tid hos gynekolog - kvinnelig eller mannlig etter ønske. Spesialister med driftstilskuddsavtale er billigere (ca. kr. 350,-), men krever ofte henvisning fra fast/allmennlege. Avtalefrie spesialister kan kontaktes direkte, men kan koste opp mot 1.000,- for undersøkelsen. Du vil kunne finne slike gynekologer i de fleste byer. Blir det snakk om operasjon, er denne gratis.

Anonymkode: ff4ac...3cf

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja er et kjent problem at mange kvinner blir slappere der nede etter barnefødsler desverre. Å ha sex uten å kjenne noe må være veldig kjipt. Finn andre måter å løse det på, eller kjøp en sånn vagina på boks til han, så blir han kanskje fornøyd.☺

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er hun som er problemet og ikke han, men det hadde du vist hvis du leste tråden. Er du ei slapp høne som har blitt dumpet etter fødsel kanskje?

Hva får du ut av å svare så nedverdigende og frekt? Denne kvinnen har båret frem og født barn for seg og mannen sin og nå gjør du narr av skadene det har gjort på underlivet hennes. Hun får selv ikke orgasme av penetrering så dette er tydeligvis kun et problem for mannen, noe hun er villig til å legge seg under kniven for å fikse. Kanskje du skal drite ut en vannmelon med tilhørende ekstreme smerter, revning og prolapser også skal jeg stå og peke på deg og le etterpå? Skam deg!

Anonymkode: ff4ac...3cf

• Liker 30
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svarene alle sammen. Jo, jeg har vært til utredning. Har en lettere grad av fremfall, men alt i alt er alt som "normalt". Har fått sjekket at jeg gjør øvelser riktig og fikk beskjed om meget god muskelkontroll og styrke. Eneste de kunne hjelpe meg med var en annen prevensjon som stopper menstruasjonen siden jeg ikke kan bruke tamponger.

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis en mann dumper dama si etter fødsel pga at hun er blitt videre, kan ikke kalles en mann. Men en umoden guttegvalp.

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, OPIgirl skrev:

Hvis en mann dumper dama si etter fødsel pga at hun er blitt videre, kan ikke kalles en mann. Men en umoden guttegvalp.

Er jenter som dumper menn pga liten penis liten kattepus da?:fnise: 

Fra spøk til alvor, så er det like legitimt å dumpe ei dame som er vid, som at ei dame dumper en mann pga liten penis. Damer tror de er "fredet" fordi de har vagina. På tide at kvinner slutter med dobbeltmoralen. 

• Liker 5
Skrevet

Si at han er sylinder du er litt sliten motor som trenger litt behandling. En gammel gti men med litt smøring og velvilge funker det. Så da har man valget mellom small block big blog eller hemi." Den største chrysleren" en manns fatasier

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...