Gå til innhold

er det noen som har sett på days of our lives i det siste?

Anbefalte innlegg

Gjest Lilleulv
Skrevet

Herregud sier jeg bare... Det tar jo helt av. Kikka litt på det i dag og så Sami forkledd som en heks og greta oppi en gryte :-? Alle hylte og tok helt av. og nå har de tydeligvis vært igjennom masse tester og sånn for at greta skal få arven sin, og alle testene går jo stort sett ut på det samme: det er en falsk utgave av et eller annet som sier masse greier for å syke de ut. Og hver gang må austin si: slapp av greta, det er ikke ekte! og greta bare: jo austin, det er mamma! det er sami! se på valpen!!

er tydeligvis blåst oppi hue på hu der :ler: merkelig opplegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Så i noen minutter heromdagen, men syns det har blitt for dumt. Og det sier jeg, som har sett på det i mange år :ler:

Skrevet

Det er nok hverken første eller siste gang denne serien kommer til å ta litt for mye av.. :ler: Det roer seg ned også tar det av igjen, roer seg ned igjen og tar av igjen etc etc.

Gjest Hvem er hvem og hvor
Skrevet

Så på det noen ganger da jeg hadde permisjon for lenge siden....... og har sett av og til med lange mellomrom siden.......

Det skiftes ut personer i de forskjellige rollene hele tiden, mellom hver gang de få gangene jeg har sett på så er det nye fjes......... og det tar jo ingen ende med disse intrigene og hvem er hva nå,og hvor!?

Jeg syns sånne serier er noen merkelige greier. :-?

• 4 måneder senere...
Skrevet

Er det noen som følger med som kan oppdatere litt eller? :ler:

Skrevet

Skulle gjerne ha sett litt, det tar jo helt av til tider.... *Skal abonnere på denne tråden*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...