Gå til innhold

Netflix

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!
Jeg har grublet litt fram og tilbake i det siste og lurt på om jeg skulle skaffe meg Netflix. Så da lurte jeg på om det er noen her inne som har erfaringer med det, og vet hvordan det funker?;  
Det jeg da igrunn lurer på er litt dette med betaling. Om alt av filmer der blir helt gratis når man har betalt det månedlige beløpet- og man bare kan se hva man vil, eller er det noen filmer som man må leie/kjøpe utenom dette? Sånn at det i tillegg blir dette månedlige beløpet + priser for diverse filmer. Noen som vet noe om dette? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt både Viaplay og Netflix. Men jeg må ærlig si at Netflix har best utvalg av både filmer og serier. Pluss at når du har betalt det månedlige beløpet så er det ingenting mer du må betale for. Det må du på Viaplay :)

Skrevet
2 timer siden, Lofotfrøken skrev:

Hei!
Jeg har grublet litt fram og tilbake i det siste og lurt på om jeg skulle skaffe meg Netflix. Så da lurte jeg på om det er noen her inne som har erfaringer med det, og vet hvordan det funker?;  
Det jeg da igrunn lurer på er litt dette med betaling. Om alt av filmer der blir helt gratis når man har betalt det månedlige beløpet- og man bare kan se hva man vil, eller er det noen filmer som man må leie/kjøpe utenom dette? Sånn at det i tillegg blir dette månedlige beløpet + priser for diverse filmer. Noen som vet noe om dette? :)

Jeg anbefaler Netflix på det sterkeste - der finnes underholdning og fakta for enhver smak - timevis med alt du kan ønske deg. 

Det koster ikke noe mer enn den faste månedsprisen.

Skrevet

Tusen takk for svar dere! :) 
Jeg har også fått undersøkt skeptisken min (grunnen til at jeg trodde det var snakk om mer betaling enn det månedlige), så da blir det Netflix da :fnise:

Skrevet

Jeg elsker Netflix. Det er så mange bra serier og filmer der. Orange is the new black for eksempel. Det koster ikke noe mer om du bruker det mye eller lite. Jeg måtte kjøpe et litt bedre bredbånd, men det trengte jeg sikkert uansett.

Skrevet
1 minutt siden, skylady skrev:

Jeg elsker Netflix. Det er så mange bra serier og filmer der. Orange is the new black for eksempel. Det koster ikke noe mer om du bruker det mye eller lite. Jeg måtte kjøpe et litt bedre bredbånd, men det trengte jeg sikkert uansett.

Ja, jeg gleder meg litt til å begynne å utforske å se om jeg finner gode filmer og sånt. Skjønner egentlig ikke at tanken har slått meg før da jeg er glad i å  se på film og serier. Men men, alt kan ikke komme på en gang :P 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...