Gå til innhold

har aldri følelser lenger enn 1 mnd. irriterende

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg føler jeg har et stort problem. jeg har ingen problemer med dating osv, jeg har en del muligheter.. 

det som er, jeg kan være betatt av mannen jeg dater i kanskje 1 mnd, maks 2.. så mister jeg alt og blir kvalm av hele fyren. er bare så irriterende, for hvis det virkelig er en god gutt er det jo kjipt å bare kaste det bort. jeg har hatt samboer før, så har ikke alltid vært sånn. har blitt såret et par ganger. 

jeg vil jo som de fleste finne kjærligheten, men jeg ender bare opp med å gå lei av alle gutter jeg møter. kommer jeg egentlig noengang til å finne meg noen hvis det fortsetter sånn? vil jo faktisk finne meg noen å stifte familie med om noen år. jeg er fortsatt ung, så vet det er en MULIGHET. men gir snart opp. 

finnes også noen tilfeller at jeg blir mer gira når gutten trekker seg tilbake, men går fort over der og. 

fler som har det sånn? 

Anonymkode: 03fb2...6eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke egentlig noen gang hatt det sånn selv, men jeg ville kanskje vurdert å gå litt saktere fram. Det virker som en gjenganger at folk som sliter med å holde på følelsene gjerne har hoppet raskt inn i et forhold med noen de ikke kjenner særlig godt. Slik jeg ser det er det alltid bedre om følelsene utvikler seg over tid, slik at når et forhold faktisk inngås er det mer stabilt og dere vet hva dere gjør. my two cents annyways

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du har ikke følelser. Du blandet følelser og tiltrekning ( som kan være både fysisk og psykisk)

Anonymkode: ad219...894

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Den 4.1.2016 at 0.24, AnonymBruker skrev:

jeg føler jeg har et stort problem. jeg har ingen problemer med dating osv, jeg har en del muligheter.. 

det som er, jeg kan være betatt av mannen jeg dater i kanskje 1 mnd, maks 2.. så mister jeg alt og blir kvalm av hele fyren. er bare så irriterende, for hvis det virkelig er en god gutt er det jo kjipt å bare kaste det bort. jeg har hatt samboer før, så har ikke alltid vært sånn. har blitt såret et par ganger. 

jeg vil jo som de fleste finne kjærligheten, men jeg ender bare opp med å gå lei av alle gutter jeg møter. kommer jeg egentlig noengang til å finne meg noen hvis det fortsetter sånn? vil jo faktisk finne meg noen å stifte familie med om noen år. jeg er fortsatt ung, så vet det er en MULIGHET. men gir snart opp. 

finnes også noen tilfeller at jeg blir mer gira når gutten trekker seg tilbake, men går fort over der og. 

fler som har det sånn? 

Så hvor ung er du da?

Anonymkode: 98988...e9f

AnonymBruker
Skrevet
Den 6. januar 2016 at 1.25, AnonymBruker skrev:

Så hvor ung er du da?

Anonymkode: 98988...e9f

23, så som sagt er jeg veldig ung

Gjest Løkky
Skrevet

Du kan få overta mitt problem. Når jeg først blir betatt/forelsket - sitter det i lenge.
Er enda beklageligvis forelsket i en jeg traff i månedskiftet juni/juli. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...