AnonymBruker017 Skrevet 4. januar 2016 #1 Skrevet 4. januar 2016 Hei, jeg mistet nylig min iPhone 6, og lurte på om det var mulig å finne ut hvor den befinner seg? Find my iPhone var IKKE aktivert, så dette er dessverre ikke en løsning. Er det mulig å spore den med bare serienummeret? Hvis jeg melder den mistet, kan politiet se om den brukes/slås på? Gjerne kom med forslag til løsning
AnonymBruker017 Skrevet 4. januar 2016 Forfatter #2 Skrevet 4. januar 2016 Og hvis den evt. blir sperret slik at den ikke kan brukes til samtaler, sms, datatilgang osv... hva skal til for å åpne den igjen?
Gjest snoopy_93 Skrevet 4. januar 2016 #3 Skrevet 4. januar 2016 Hvis du først sperrer IMEI-nummeret får du ikke åpnet den igjen.
AnonymBruker017 Skrevet 4. januar 2016 Forfatter #4 Skrevet 4. januar 2016 4 minutter siden, snoopy_93 skrev: Hvis du først sperrer IMEI-nummeret får du ikke åpnet den igjen. Vet du om det går an å finne ut hvor den befinner seg uten find my iPhone?
Gjest snoopy_93 Skrevet 5. januar 2016 #5 Skrevet 5. januar 2016 (endret) 1 time siden, AnonymBruker017 skrev: Vet du om det går an å finne ut hvor den befinner seg uten find my iPhone? Tror politiet kan finne ut hvilket område telefonen befinner seg i dersom den har vært i bruk, men er sjeldent de legger så mye ressurser i det ved mindre en person er meldt savnet ol. Det beste er å melde den stjålet, sperre IMEI og kjøpe ny. edit; du kan også følge med på Finn om noen selger en lik telefon i området du mistet den Endret 5. januar 2016 av snoopy_93
AnonymBruker017 Skrevet 5. januar 2016 Forfatter #6 Skrevet 5. januar 2016 Et øyeblikk siden, snoopy_93 skrev: Tror politiet kan finne ut hvilket område telefonen befinner seg i dersom den har vært i bruk, men er sjeldent de legger så mye ressurser i det ved mindre en person er meldt savnet ol. Det beste er å melde den stjålet, sperre IMEI og kjøpe ny. okay, tusen takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå