AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #1 Skrevet 4. januar 2016 Har siden søndagkveld fått noen svake,svake streker på ebay(wondfo)strimler. Ikke fått sånne før. I dag er jeg 12/13 dpo, og jeg har blødd siden 10/11 dpo. Litt rosa ved tørk,og en del brunt. Får det på papiret men renner ikke. Kan gidt være spotting før mens, ikke uvanlig for meg det. Men legger v bilde av tester, for nå blir jeg gal av de strekene. ( jeg ser på de tre nederste, ikke på den øverste)Kanskje bare meg som ser de?;) er heller ikke blitt sterkere i dag, så har jo ingen forhåpninger. Anonymkode: 02a6f...a10
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #2 Skrevet 5. januar 2016 De strekene har dessverre ingenting med positiv test å gjøre. Det er kun fargerester. Har ofte opplevd det selv på strimler. Teststreken skal være nye nærmere kontrollstreken ved positiv test søk på Google så ser du hvor strekene skal være plassert hvis du er usikker. Ble også lurt første gangen med en sånn test. Anonymkode: b8deb...136
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #3 Skrevet 5. januar 2016 I mine øyne ser de negative ut alle sammen... Dessverre... Anonymkode: 5a4c9...eb4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå