Gjest lipgloss Skrevet 4. januar 2016 #1 Skrevet 4. januar 2016 Hei er det noen som har erfaring med epilator,er det så vondt som det sies,jeg vokser meg ofte på salong og barberer innimellom fordi det blir så dyrt med voksing i lengden😊vurderer derfor epilator er dette effektivt og tar det alt hår skikkelig og til sist er det noen epilatorer som er bedre en andre Klem Ronja
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 4. januar 2016 #2 Skrevet 4. januar 2016 (endret) Jw Endret 13. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Gjest lipgloss Skrevet 4. januar 2016 #3 Skrevet 4. januar 2016 Tusen takk for utfyllende svar da tror jeg jeg sattser på denne,høres ut som du har god erfaring med den,ja jeg er vant med peeling,bruker en krem med korn i som jeg har kjøpt der vor jeg vokser for å unngå inngrodde hår,har faktisk opplevd et par ganger og få det i bikinilinjen det er der dem kommer hos meg og det er bare såååå vondt og merkene bruker lang tid på å gå vekk så derfor peeler jeg ofte hihi.Kremen er også veldig dyr jeg blir nødt til å kjøpe epilator. Igjen takk for at du svarte Klem Ronja/lipgloss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå