Gå til innhold

Logge inn på Tinder når man dater en annen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg dater en fra tinder som jeg liker kjempe godt! Det er ikke noe tvil om at jeg vil bli sammen med han, men etter å ha forduftet i fra Tinder midt i samtale med andre så har jeg etter noen måneder begynt å føle meg litt slem mot de... Jeg får notifications om nye meldinger, vet ikke om det er fra de eller noen nye, men vil skjule meg fra tindersøk, og kanskje svare på de samtalene jeg hoppet ut av å beklage for at jeg stakk (et par som jeg snakket om å møte/ta en kaffe med, men så sluttet jeg bare å logge inn) . Er det slemt og hensynsløst av meg å gå inn på Tinder nå selvom jeg har en greie med en annen? Jeg har ikke logget inn en eneste gang etter vår første date for 3 mnd siden, men vet faktisk ikke om han har logget inn der, og er jo litt nysgjerrig på å se når han sist var aktiv også må jeg innrømme..

Anonymkode: cb58f...145

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nå har jo Tinder fjernet muligheten for å sjekke når man sist var aktiv, så.. 

Skjønner ikke helt hvorfor du skal svare folk på meldinger på Tinder når du har funnet en du vil ha, men spørsmålet er jo om han føler det samme. Jeg datet en fyr fra Tinder som gikk på dates med meg, men samtidig datet flere andre og hyppig oppdaterte profilen sin med nye bilder og tekst. 

Og litt rart at folk skriver til deg etter 3 måneders stillhet :P og det er jo ingen "nye" matcher som kan skrive til deg, de må jo ha ligget der siden du logget ut sist. Det er bare Tinder, tror ikke de sitter hjemme å gråter fordi du ikke svarer altså. 

Anonymkode: 17bc8...af9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Man kan ikke se sist aktiv lenger, det var en oppdatering for en stund siden. Hvis du går inn for å avslutte med de andre og slette appen må det da være greit.

Anonymkode: 2a3ba...98f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Virkelig kan man ikke se sist aktiv lenger? Gjelder det om man har oppdatert versjon da, eller på den gamle versjonen også? Jeg har ikke oppdatert min tinder versjon på et års tid, og da kunne man fremdeles se sist aktiv hvertfall..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Virkelig kan man ikke se sist aktiv lenger? Gjelder det om man har oppdatert versjon da, eller på den gamle versjonen også? Jeg har ikke oppdatert min tinder versjon på et års tid, og da kunne man fremdeles se sist aktiv hvertfall..

Det gjelder den oppdaterte versjonen ja. Endringen skjedde for ca 2-3 mnd siden.

Anonymkode: 17bc8...af9

• Liker 1
Skrevet

Når du har fått deg en "kjæreste" eller i hvert fall noen du vil skal blir kjæresten din kan du helt ærlig bare slette tinder, selv er jeg ingen fan av appen i det hele tatt, men forstår at noen bruker den, men jo bare slett appen du trenger den ikke lenger og det er ingen ting som heter høflighet på tinder...

• Liker 1
Gjest PseudonymBruker
Skrevet (endret)
6 minutter siden, KapteinJ skrev:

Når du har fått deg en "kjæreste" eller i hvert fall noen du vil skal blir kjæresten din kan du helt ærlig bare slette tinder, selv er jeg ingen fan av appen i det hele tatt, men forstår at noen bruker den, men jo bare slett appen du trenger den ikke lenger og det er ingen ting som heter høflighet på tinder...

Enig. Har man fått seg kjæreste (eller har kommet så langt i date-prosessen som TS har) så er det på tide å slette Tinder. Tinder er en dating-app. Ønsker man å holde på sosiale relasjoner (vennskap) med folk man først har møtt på Tinder, så connecter man med de på "vennskaps"-apper som facebook, snapshat etc. 

Endret av PseudonymBruker
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, KapteinJ skrev:

Ja jeg vil slette den, og ikke bruke den for å komme i kontakt eller holde kontakt med andre. Bare føler meg så slem som plutselig stakk derfra i hyggelige samtaler, uten å si hadet. Men de gutta har nok glemt meg uansett :P

PS: Det med sist aktiv, om jeg har gammel versjon, men han har ny versjon, kan jeg fortsatt se hans sist aktiv da, siden jeg fortsatt har den gamle versjonen eller blir det ikke registrert på hans siden han har ny versjon?

Gjest Kālikā
Skrevet
19 timer siden, KapteinJ skrev:

Høflighet er aldri forbudt, og det koster ingenting heller, tenker jeg. Jeg har hatt flere på ulike datingapper som skriver at de må droppe planer om treff pga de har funnet tonen med noen de vil fokusere på. Ryddig og ordentlig synes jeg, pluss at da gir man jo et godt inntrykk til seinere, dersom det likevel ikke skulle fungere. 

Skrevet

Hvem i all verden har en app på telefonen i ett år uten å oppdatere den (eller avinstallere den)? Trygt...

Fin tanke å si ifra, men etter tre måneder blir det bare dumt. Hadde du tenkt på det for ti-elleve uker siden, så kunne det vært noen vits.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, guttemann skrev:

Hvem i all verden har en app på telefonen i ett år uten å oppdatere den (eller avinstallere den)? Trygt...

Hva mener du er utrygt eller rart med det? Jeg har ikke behov for å oppdatere en app som ellers funker som den skal. Instagram og facebook har jo bare kommet med værre funksjoner i oppdateringene, så jeg pleier faktisk å unngå det.

Skrevet

Det er ALLTID utrygt å ha programvare som ikke er oppdatert, uansett hva slags dings det er snakk om. Oppdateringer fikser ofte bugs som kan ha kjipe følger som økt bateribruk, f.eks. I tillegg kan det være fiksing av sikkerhetshull som at appen lekker informasjon til andre apper, mangler kryptering så andre på samme nettverk kan se alt du sender og mottar eller ta over hele kontoen, osv. Over 90% av dataangrep av typen hacking, virus, trojanere e.l. folk utsettes for skyldes programvare som ikke er oppdatert. Det er en grunn til at automatisk oppdatering av apper som regel er skrudd på som standard.

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, guttemann skrev:

Det er ALLTID utrygt å ha programvare som ikke er oppdatert, uansett hva slags dings det er snakk om. Oppdateringer fikser ofte bugs som kan ha kjipe følger som økt bateribruk, f.eks. I tillegg kan det være fiksing av sikkerhetshull som at appen lekker informasjon til andre apper, mangler kryptering så andre på samme nettverk kan se alt du sender og mottar eller ta over hele kontoen, osv. Over 90% av dataangrep av typen hacking, virus, trojanere e.l. folk utsettes for skyldes programvare som ikke er oppdatert. Det er en grunn til at automatisk oppdatering av apper som regel er skrudd på som standard.

Ok, deg om det. Jeg stoler som regel på tidligere versjoner, og merker at nyere versjoner ofte krever mere godkjennelser som gir fra seg personinfo til appen, alt fra telefon id til konto opplysninger og tilgang til bilder og anropsinformasjon. Du har rett i at trojanere går etter sikkerhetshull i gamle versjoner men bortsett fra det og til tross for det ser jeg ikke på det som noe stor trussel 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...