AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #1 Skrevet 4. januar 2016 Ikke meningen å henge ut noen på noen måte her, men er bare veldig nysgjerrig på hvordan man oppnår en slik endring som dette. Bildene er tatt med ett års mellomrom. Helt av seg selv? Trening, hvordan isåfall? Andre tanker? Anonymkode: acf86...159 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #2 Skrevet 4. januar 2016 Operasjon. Selv har jeg ganske brede hofter, rund rumpe og runde lår (eller hva man skal kalle slike lår) og er sånn uansett om jeg trener eller ikke (men lårene er naturligvis vært mye muskler så man blir nok ikke helt som meg uten trening) og det er jo genetisk. Du kan ikke trene deg til brede hofter da det er beinbygning. Anonymkode: 4799d...15f 6
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #3 Skrevet 4. januar 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hoftene kan bli bredere etter fødsel, så dersom hun på bildene har vært gjennom en graviditet i tidsperioden mellom før- og etter-bildet, så kan det være årsaken til at hun har fått bredere hofter Anonymkode: efc3c...054 3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #4 Skrevet 4. januar 2016 Tenkte at det ikke er helt naturlig selv, og ikke graviditet med her... Er det vanlig å ta sånne operasjoner i Norge? Ts Anonymkode: acf86...159
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #8 Skrevet 4. januar 2016 Dette er ikke bare rumpetrening. Tro meg, du kan gjøre MYE med rumpetrening, men denne dama har veldig brede hofter. Er nok mye gener ute å går her. I tillegg fremhever en tight kjole/skjørt formen bedre enn en løs shorts. Er kanskje vanskelig å forklare uten å se på et muskelkart, men gluteus bygger "bakover" og ut. Ikke langs hoftene som her. Du kan få en rimelig brasiliansk rumpe av mye trening, men ikke som på dette bildet. Jeg vet du kan legge inn silikon, bare se på Nicky Minaj. Vet ikke om det er så utbredt i Norge da. Anonymkode: c98ef...7a6
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #9 Skrevet 5. januar 2016 Jeg har sånn kropp. Da jeg var 18 hadde jeg mye rettere figur, veide det samme, men vekta var veldig annerledes fordelt. Det tok lengere tid enn et år, men jeg la gradvis om kostholdet til Paleo/høyfett, trente spinning, zumba, yoga og styrketrening 3-4 ganger i uka og da jeg var 22 hadde jeg gått opp 4 cm over brystet (til en 65GG ), ned 6 cm rundt livet (fra 73 til 67) og opp 5 cm over hofte/rumpe (fra 97 til 102 cm). Er 171 cm høy. Det er særlig påfallende hvor flat mage og tynn midje jeg fikk, differansen ble jo 11 cm mer! Nå har jeg fått barn, og veier 6 kg mindre enn før jeg ble gravid, og puppene har minket mye (til 65F), men ellers er proposjonene de samme. Kostholdet har vært det samme hele veien. Treningen har det vært dårlig med siden fødselen for noen år siden, så rumpa er flatere enn ideelt, men midje/hoftemålet forfra er fortsatt bra. Det er mye man kan gjøre med kosthold og trening, men såklart, jeg hadde anlegg for timeglass fra begynnelsen. Hvis man er helt rett i figuren får man heller satse på andre ting, som flotte bein og bra rumpe. Anonymkode: 8ced5...447
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #10 Skrevet 5. januar 2016 For meg ser det ut som om det kun er vektoppgang det er snakk om her. Har du pære- eller timeglassfigur vil du beholde midjen og legge på deg mer over hofte og bryst. Jeg så ut som på første bilde da jeg var tenåring og 48 kg, og ligner det andre med ti kilo mer som voksen. Du ser at hun har lagt på seg på magen også, men midjen er mer genetisk bestemt og vil alltid gå innover om man har den figuren (før barenfødser, da). Anonymkode: e1042...1be 4
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #11 Skrevet 5. januar 2016 Man får mere kvinnelige former når man blir eldre. Samtidig som hun ikke lenger har tenåringskropp så har hun også økt i vekt. Anonymkode: 20367...91e 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #12 Skrevet 5. januar 2016 Mener du at du foretrekker bildet til høyre over bildet til venstre? Jeg ville mye heller sett ut som hun til venstre, men det er sikkert bare meg da. Anonymkode: cf173...9c4 3
XaoS Skrevet 6. januar 2016 #13 Skrevet 6. januar 2016 (endret) 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Mener du at du foretrekker bildet til høyre over bildet til venstre? Jeg ville mye heller sett ut som hun til venstre, men det er sikkert bare meg da. Anonymkode: cf173...9c4 Enig! Syns ikke noe om denne trenden med overdimensjonerte hofter og rumper. Det ser så tegneserieaktig ut. Jeg liker former og kurver, men en slank kropp. Endret 6. januar 2016 av SaraG82 2
Gjest Tigress Skrevet 6. januar 2016 #14 Skrevet 6. januar 2016 Dama har satt på seg eit skjørt, verre er det ikkje.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2016 #15 Skrevet 6. januar 2016 2 timer siden, Tigress skrev: Dama har satt på seg eit skjørt, verre er det ikkje. Ser du virkelig ikke stor forskjell på figuren? Er bare nysgjerrig da jeg vet hvem denne jenta er, men kjenner ikke godt nok til å spørre henne... Typisk Kardashian/Jenner- forandring også. Ung dame, men ikke så ung at hun akkurat er ferdig med pubertet tipper jeg Om det kun er vektoppgang er man jammen heldig dersom det legger seg sånn Ts Anonymkode: acf86...159 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2016 #16 Skrevet 6. januar 2016 Du ser at hun har noe på seg noe under skjørtet. Anonymkode: 348e2...98f
Gjest Tigress Skrevet 6. januar 2016 #17 Skrevet 6. januar 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ser du virkelig ikke stor forskjell på figuren? Anonymkode: acf86...159 Nei. Ho har ikkje på seg tilsvarande klede, bilda er heilt ulikt eksponerte. Eg kan sjå ut som det der i dag, båe bilda, må berre velje kleda med omhu.
Marie90 Skrevet 6. januar 2016 #18 Skrevet 6. januar 2016 Det har med flere mindre ting å gjøre. Du kunne sikkert spurt "instagramkjendiser" og de ville gitt deg massevis av svar for hvordan det ene av de 500 bildene de tar blir skapt. Dersom jeg holder inn magen blir magen flatere, men midjen også bredere. Det ser ut som hun trekker inn magen på første bilde - da blir brystet og midjen større der man holder pusten inne. Puster hun ut og stikker rumpa litt ut kan hun gjøre midjen mindre, som på andre bildet. Har selv sett på meg selv i speilet og skjønner godt hvordan enkelte kjendiser poserer. Ellers har bekledning mye å si. Hoftene forsvinner i jeans-shortsen.
Gjest Plastic Heart Skrevet 6. januar 2016 #19 Skrevet 6. januar 2016 Du kan oppnå en viss X-form ved å gå ned i fettprosent (som gjør midjen smalere) og ved å bygge muskler over skuldrene, ryggen, hoftene og lårene. Det er dog nokså avhengig av utgangspunktet ditt; det er begrenset hvor mye bredere hofter man kan få av trening, og du burde heller ikke gå ned altfor mye i fettprosent. Selv om man kan forme kroppen ganske mye med trening (skjønt det er vanskelig og krever mye kunnskap og dedikasjon) er det kun til en viss grad. Jeg forstår absolutt ønsket om en kropp nærmere det vi anser som ideelt, men husk på at vi har den kroppen vi har, og den skal vi ha livet ut, så vi kan like så godt akseptere den først som sist! Det er gøy å ha en lekker rumpe, men først og fremst synes jeg at fokuset burde være på en sterk, sunn og funksjonell kropp.
Fashionistaen Skrevet 6. januar 2016 #20 Skrevet 6. januar 2016 Endel kan gjøres med trening og kosthold alene som @Plastic Heart nevner ovenfor. Tror allikevel ikke alle mennesker har anlegg for å få en slik kroppsfasong uansett vekt. Det er dessverre litt genetisk. Eller jo; alle har muligheten, men da må det kraftigere saker til enn noen timer på Haralds Gym. Vi snakker om operasjoner og korsetter (eller waist trainer som det visstnok heter nå til dags).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå