Gjest Lilleulv Skrevet 8. oktober 2004 #1 Skrevet 8. oktober 2004 Samboeren min og jeg kledde på oss og gikk i lysløypa med nemi i dag. Det var nydelig vær, og vi tenkte vi skulle ta oss tid til en lang tur i skogen... Men da vi var kommet halvveis innover begynte Nemi å småpipe og mase. hun stressa rundt og rundt, peip og hoppa opp på oss hva skjer? tenkte vi... det var en runde vi skulle gå, og hele den siste biten gikk hun og jamra seg og så ut som hun var i sin egen begravelse. Vi møtte et par som vi ble stående å prate med i 5 min ca, og da hylte hun hele tia så det var umulig å snakke sammen. Da ble jeg skikkelig irritert :-x kan den bikkja holde kjeft liksom? Kjefta litt på henne da og ba henne ti still. Hun var stille i 10 sek og så var vi i gang igjen. da vi kom hjem var alt greit, og hun var glad igjen. Hva i h......? Jeg skjønner ikkeno. :o
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2004 #2 Skrevet 8. oktober 2004 Var hun redd? Eller bare ivrig? Jeg skulle tro at hun hadde fått teften av eller annet dyr. Elg? Tror helst hun var redd fordi hun været et dyr hun var redd for.
Gjest Lilleulv Skrevet 8. oktober 2004 #3 Skrevet 8. oktober 2004 hm ikke umulig :o men vi gikk veldig langt, og det virka nesten som hun kjeda seg eller hadde det kjempekjipt. Kanskje hun bare liker de korte faste turene?
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2004 #4 Skrevet 8. oktober 2004 Kommer an på hvor stor hun er. Liten hund trenger ikke så lange turer, men liker vanligvis godt å være ute. Har du rovdyr der du går? Grevling vil jeg tro i alle fall. Rev? Rovdyrlukt kan skremme. Kan jo også være at hun ville gå mer, og ikke bare prate.
Gjest Lilleulv Skrevet 8. oktober 2004 #5 Skrevet 8. oktober 2004 Kommer an på hvor stor hun er. Liten hund trenger ikke så lange turer' date=' men liker vanligvis godt å være ute. Har du rovdyr der du går? Grevling vil jeg tro i alle fall. Rev? Rovdyrlukt kan skremme. Kan jo også være at hun ville gå mer, og ikke bare prate. [/quote'] ok hvis det er det første tilfellet, så ok! Er det det siste, så jævla masebikkje hehe takk for svar gjest!
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2004 #6 Skrevet 8. oktober 2004 Koselig at noen takker en gjest for noe.
Gjest Ethereal Skrevet 8. oktober 2004 #7 Skrevet 8. oktober 2004 ok hvis det er det første tilfellet, så ok! Er det det siste, så jævla masebikkje hehe takk for svar gjest! Masebikkje...likte uttrykket (ser for meg Nemi som maser, minner meg om å være på bytur med pappa som barn :-? )
Gjest Lilleulv Skrevet 8. oktober 2004 #8 Skrevet 8. oktober 2004 Masebikkje...likte uttrykket (ser for meg Nemi som maser, minner meg om å være på bytur med pappa som barn :-? )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå