Gå til innhold

Tar dere med dere sminke selv ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg skal på prøvetime hos frisøren den 17.juli og i den anledning lurer jeg fælt på noe :o

Skal jeg ta med meg min egen sminke ?? Eller hva er vanlig, jeg vet jo ikke dette for det er første gang og forhåpentligvis den ENESTE gangen jeg skal gifte meg :D

Kan dere som vet svare meg på dette, det er litt viktig for meg :wink:

Klem fra PLudre :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mascara, kajal og leppestift fikk jeg beskjed om å ta med, men det fikk jeg beskjed på på prøvetimen, ikke til prøvetimen.

Skrevet

Jeg fikk beskjed (på prøvetimen) om å ta med meg leppestift, mascara og lip-liner til selve dagen. Siden jeg er spesielt allergisk fikk jeg også beskjed om å smøre meg med min egen ansiktskrem før jeg kom.

Lykke til på timen 8)

Skrevet

...betyr dette at man ikke blir sminket på prøvetimen?

Skrevet

Jeg har allerede fått beskjed om at jeg skal ha med leppestift. Dette fordi den trenger jeg jo utover dagen også hvis jeg må friske opp litt. Nå skal jeg ha Lipfinity, så det eneste jeg trenger er egentlig Lipgloss, men det er kjekt å ha sin egen leppestift. I tillegg kommer jeg til å ta med min egen mascara, da jeg ha en som tåler en hel masse tårer.

Skrevet

Heisann!

Til prøvetimen trenger du ikke noe med deg. De sminker deg ikke da. Dere bare snakker om hvordan du vil være...

Jeg tok med med mascara, leppestift og øyeskygger men hun supplerte med litt annet. Er det noen sminke du liker spesiellt godt -ta den med... Det tar jo ikke store plassen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...