Gå til innhold

Føler meg så mislykket med kjærligheten

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid ønsket meg en kjæreste som jeg kunne dele livet mitt med, våkne sammen med h*n, glede meg til å bli ferdig på jobb å være sammen med h*n, dele sorger med h*n, viser hvor glad jeg er i h*n osv.

Dette er dessverre det feltet jeg er dårligst på. Som person er jeg flink til mange ting, men kjærlighet er noe føler jeg bare har vært mislykket på. Jeg har mye kjærlighet å gi til en person som jeg beundrer, men ser aldri ut til å komme dit. Jeg ønsker ikke en kjæreste fordi jeg føler et press fra foreldre eller samfunnet, heller ikke fordi en kjæreste kan gi meg bedre økonomi og flere materialistiske ting. Jeg ønsker meg en kjæreste fordi denne ene veldig spesielle personen vil kunne dekke et savn som jeg til stadighet føler. Inni hjertet mitt er det kun plass til denne ene, og uten h*n er det bare et tomt hull.

Vennene mine sier alltid at jeg er så positiv og smiler hele tiden, men hadde vennene mine vist hva jeg til tider virkelig føler hadde nok jeg kanskje hørt andre ting. 

Jeg er har mange venner, men jeg føler at å åpne meg for slike følelser som jeg har beskrevet her kan virke overveldende på mange. Derfor skriver jeg det her til dere på KG. Jeg ønsket bare å få noen av følelsene mine som svirrer i hodet mitt ut, for tro meg det kan være tøft til tider å gå rundt med alle disse tankene i hodet. 

Jeg vet at alle har både oppturer og nedturer, men jeg håper jeg virkelig får en opptur snart.

Anonymkode: 153ae...2b7

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke alene. Jeg savner også en kjæreste selv om jeg har mange venner og virker glad og fornøyd. For det meste så er jeg jo det, men at det aldri funker, at jeg aldri får lov til å være glad i en jeg liker, det er ikke så kjekt. Hvis jeg en sjelden gang snakker med venner om det fleiper jeg det litt bort, for jeg kan bli så veldig lei meg av å sette ord på følelsene. Og oppmuntringer som "bare vent, det skjer snart" er ikke så veldig oppmuntrende, for det har de jo sagt i så mange år nå. Håper på en opptur jeg også :)

Anonymkode: b3710...0ad

Skrevet

Jeg vet det er en klisjé, men så lenge du holder mulighetene åpne vil det skje deg en dag. Skjønner veldig godt den følelsen av at det er noe man ikke får til. Har følt det selv. Så inderlig. Men så gikk det til slutt, etter mer eller mindre 10 år som singel. 

AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er ikke alene. Jeg savner også en kjæreste selv om jeg har mange venner og virker glad og fornøyd. For det meste så er jeg jo det, men at det aldri funker, at jeg aldri får lov til å være glad i en jeg liker, det er ikke så kjekt. Hvis jeg en sjelden gang snakker med venner om det fleiper jeg det litt bort, for jeg kan bli så veldig lei meg av å sette ord på følelsene. Og oppmuntringer som "bare vent, det skjer snart" er ikke så veldig oppmuntrende, for det har de jo sagt i så mange år nå. Håper på en opptur jeg også :)

Anonymkode: b3710...0ad

TS her.  Kjenner meg igjen i det du skriver. Ja vi får krysse fingrene for at vi møter noen som virkelig kan gi oss en opptur :) Det jeg hadde hatt mest lyst til har vært å finne meg en kjæreste for livet, slik at jeg aldri trenger å se tilbake til singeltilværelsen. Nei, vent det er ikke så ille, men til tider er det ganske kjipt.

Anonymkode: 153ae...2b7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner meg også veldig godt igjen i HI. Jeg har så lyst å gi. Jeg har masse omsorg jeg vil dele. Jeg har masse varme og mye humor. Jeg er sikker på at en god mann ville likt det jeg har å tilby. Men virker ikke til at noen vil ha.

Jeg ser bra ut, jeg er populær, jeg er aktiv og modig. Jeg har livet på stell. Men jeg savner en nær venn og elsker. En mann som ser meg for den jeg er og som verdsetter dette.

Prøver virkelig å gå i meg selv for å finne ut av hvorfor jeg ikke tiltrekker meg de rette mannfolka. Virker jeg lukket? Blir menn redde for meg? Jeg aner ikke. Ingen problem å finne menn, men veldig vanskelig å finne en ærlig mann som vil være med meg for alt jeg har å tilby.

Ofte får jeg kommentarer som "jeg skjønner ikke hvorfor du er singel - du som er så bra" osv osv. Det sårer. Veldig. Selv om de ikke mener å såre. Fordi det betyr jo at jeg er bra nok. Men det hjelper ikke når ingen vil ha meg...

Anonymkode: eeda5...c0f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ofte får jeg kommentarer som "jeg skjønner ikke hvorfor du er singel - du som er så bra" osv osv. Det sårer. Veldig. Selv om de ikke mener å såre. Fordi det betyr jo at jeg er bra nok. Men det hjelper ikke når ingen vil ha meg...

Anonymkode: eeda5...c0f

Det å høre at man er "ett kupp for den rette" er helt forferdelig å høre av den personen du egentlig vil ha 😢

Har en person jeg omgås med ofte og som bare syns jeg er alt det positive man kan drømme om å høre. Hvorfor kan/vil ikke den personen ha meg da? 

Det får meg til p tenke negative ting om meg selv, når min drøm sier sånt til meg. Skjer veldig ofte faktisk.

Når denne personen ikke vil ha meg, så må det jo være noen negative sider med meg som h*n ikke vil si, fordi det er så alvorlig fælt at det vil knuse meg??? 😢

Anonymkode: 0f86c...135

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det å høre at man er "ett kupp for den rette" er helt forferdelig å høre av den personen du egentlig vil ha 😢

Har en person jeg omgås med ofte og som bare syns jeg er alt det positive man kan drømme om å høre. Hvorfor kan/vil ikke den personen ha meg da? 

Det får meg til p tenke negative ting om meg selv, når min drøm sier sånt til meg. Skjer veldig ofte faktisk.

Når denne personen ikke vil ha meg, så må det jo være noen negative sider med meg som h*n ikke vil si, fordi det er så alvorlig fælt at det vil knuse meg??? 😢

Anonymkode: 0f86c...135

Nei, du har bare ikke møtt den rette.

Anonymkode: 49e69...f45

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...