Gå til innhold

Blender tips?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har en å anbefale? :) 

Anonymkode: 63a4e...30c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OBH-Nordica sin er ok.

Den gjør jobben, så spørs det om du liker designet da :) Den er rimelig i pris.

AnonymBruker
Skrevet

Veldig fornøyd med KitchenAid blender. 

Anonymkode: 1dcbe...cad

Skrevet

Vi fikk KitchenAid sin bleder til bryllupet, og den var overraskende bra. Masse funksjoner. Hadde OBH nordicas frutti blender før og den klarte ikke frosne bær godt og gikk varm og tok nesten fyr hvis den stod å jobba mer enn 10 sekunder. Den ser bra ut og så står nesten alltid fremme.

AnonymBruker
Skrevet

Hva som gjør en blender bra eller ikke, avhenger veldig av behovet ditt. Jeg kan ikke anbefale Kitchenaid sin blender, jeg ble uhyre skuffet i forhold til hvor dyr den var, og hvor dårlig den gjorde en del jobber. Absolutt ikke verdt prisen. Hvis du skal kjøpe en high-end blender og er villig til å bruke litt penger, vil jeg på det sterkeste anbefale denne http://www.froothie.no/store/froothie-blenders/optimum-9400?gclid=CjwKEAiA8K20BRDetNv3p6DNhXwSJADSwa3tuDwrjYR0lkMAfHOa0SQoOFnQhConyfCmDHtNW-8M0BoCn1Hw_wcB

Jeg har vært igjennom mange blendere for å finne en som virkelig gjør jobben, og ikke minst er allsidig og holdbar - og lett å håndtere. Jeg har hatt min i over 1 år og bruker den opptil flere ganger daglig, og kan ikke få skrytt nok. Den lager til og med is :). Beholderen er laget av uknuselig plast (BPA free) som gjør at det blir ekstra lett å håndtere matlagingen.

Det er 5 års garanti, og man kan få 10 års garanti for et lite pristillegg hvis man ønsker. Dette er vanvittig mye blender for pengene mtp hvor mye den klarer :)

Anonymkode: 63686...6be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...