Gå til innhold

Facebookgruppen For Oss Som Er Hekta På Interiør

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som er medlem her, og som kan fortelle hva det går i her? Er det detaljer som pynteputer, gardiner og vaser eller er det mye større ting? Jeg er på leiting etter ei gruppe hvor jeg kan finne en del bilder av plassbygde møbler, er dette ei gruppe jeg vil ha utbytte av?

Anonymkode: 5b770...ae3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel bare å prøve ut det ☺

AnonymBruker
Skrevet

Tenkte det var enklere og raskere å spørre her i tilfelle det var noen her som kjente til gruppen :)

Skrevet

Skrolla nedover den sida idag. Men det var for det meste bare bilder av Shabby Chic-ræl der. Siden jeg hater den stilen er ikke dette en gruppe for meg. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Var det jeg var redd for. Takk for svar, da leter jeg videre :)

AnonymBruker
Skrevet

Si ifra hvis du finner noen, furumøbler og shabby chic er i samme klasse. Er over det stadiet. Eller jeg begynte aldri.

Anonymkode: 8c41c...c74

Skrevet
Den 4.1.2016 at 20.47, AnonymBruker skrev:

Er det noen som er medlem her, og som kan fortelle hva det går i her? Er det detaljer som pynteputer, gardiner og vaser eller er det mye større ting? Jeg er på leiting etter ei gruppe hvor jeg kan finne en del bilder av plassbygde møbler, er dette ei gruppe jeg vil ha utbytte av?

Myr pynteputer, vaser og lys på bord ja. 

Av og til kommer det noe mer spennende som hjemmelaget møbler, heldigvis. 

AnonymBruker
Skrevet

Føler i grunn at du må følge strømmen. I tillegg er det litt irriterende at folk spør om lov/godkjennelse uansett hva de vurderer å kjøpe/gjøre.

Likte det bedre før. Nå har det blitt en klubb for en og samme interiørstil :)

Anonymkode: c502c...73b

AnonymBruker
Skrevet

Legg ut innlegg med det du lurer på, så dukker det opp noen innlegg 😊 folk er flinke til å svare på spørsmål og legge ut bilder når folk spør 😊

Anonymkode: a6462...92f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...