AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #1 Skrevet 4. januar 2016 Er det noen som er medlem her, og som kan fortelle hva det går i her? Er det detaljer som pynteputer, gardiner og vaser eller er det mye større ting? Jeg er på leiting etter ei gruppe hvor jeg kan finne en del bilder av plassbygde møbler, er dette ei gruppe jeg vil ha utbytte av? Anonymkode: 5b770...ae3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #3 Skrevet 4. januar 2016 Tenkte det var enklere og raskere å spørre her i tilfelle det var noen her som kjente til gruppen Anonymkode: 5b770...ae3
Djungelvrål Skrevet 4. januar 2016 #4 Skrevet 4. januar 2016 Skrolla nedover den sida idag. Men det var for det meste bare bilder av Shabby Chic-ræl der. Siden jeg hater den stilen er ikke dette en gruppe for meg. 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #5 Skrevet 4. januar 2016 Var det jeg var redd for. Takk for svar, da leter jeg videre Anonymkode: 5b770...ae3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #6 Skrevet 4. januar 2016 Si ifra hvis du finner noen, furumøbler og shabby chic er i samme klasse. Er over det stadiet. Eller jeg begynte aldri. Anonymkode: 8c41c...c74
MarianneE Skrevet 6. januar 2016 #7 Skrevet 6. januar 2016 Den 4.1.2016 at 20.47, AnonymBruker skrev: Er det noen som er medlem her, og som kan fortelle hva det går i her? Er det detaljer som pynteputer, gardiner og vaser eller er det mye større ting? Jeg er på leiting etter ei gruppe hvor jeg kan finne en del bilder av plassbygde møbler, er dette ei gruppe jeg vil ha utbytte av? Anonymkode: 5b770...ae3 Myr pynteputer, vaser og lys på bord ja. Av og til kommer det noe mer spennende som hjemmelaget møbler, heldigvis.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2016 #8 Skrevet 6. januar 2016 Føler i grunn at du må følge strømmen. I tillegg er det litt irriterende at folk spør om lov/godkjennelse uansett hva de vurderer å kjøpe/gjøre. Likte det bedre før. Nå har det blitt en klubb for en og samme interiørstil Anonymkode: c502c...73b
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2016 #9 Skrevet 7. januar 2016 Legg ut innlegg med det du lurer på, så dukker det opp noen innlegg 😊 folk er flinke til å svare på spørsmål og legge ut bilder når folk spør 😊 Anonymkode: a6462...92f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå