Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger en klipp og har lyst å gjøre litt mer enn å stusse noen cm av lengden.  Utgangspunkt: 40 år, brunt hår, lengde ca til bh stroppen. Litt skrådd foran. Har hatt det slik i evige tider, det er forsåvidt pent, enn noe kjedelig.  Ender som oftest med hestehale, det er i hvert fall kjedelig.. 

Sist jeg var hos frisøren sa jeg at litt forandring ville være okei, men at jeg ikke visste helt.  Endte med tre cm av, så må være litt mer bestemt på hva jeg vil har jeg forstått.  

Greien er, og dette er nesten litt flaut å skrive,  men jeg er redd for å bli kjerring/se eldre ut. Kunne tenke meg hår over skuldrene, men vil unngå "jeg har bikket førti og har fått meg ny, festlig klipp"-looken.. 

Tips noen? Er kortere hår ensbetydende med å se eldre ut? 

Anonymkode: 51b9f...a7b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det syns jeg ikke nødvendigvis. Jeg syns for eksempel en lang, skrå bob er veldig kledelig. 

Anonymkode: 4c7b9...499

Skrevet

Nei. Ingenting er så trist som langt "rettned"-hår når man begynner å bli godt voksen.

Har selv gått fra langt, kjedelig hår til kort pixie. Veldig fornøyd! Blir jo brukt litt tid på styling hver morgen, da, for utstylet pixie blir fort "Gud, så voksen, fornuftig og kjedelig jeg er". Men styling er enkelt og tar kort tid. Og ingen kan vel påstå at Halle Berry og Kaley Cuoco er fryktelig kjerringete med kort hår...

En del til inspirasjon her: https://www.google.no/search?q=short+pixie+haircuts+2015&rlz=1C9BKJA_enNO655NO656&hl=nb&prmd=ivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwji3KqJ-ZDKAhXDBywKHXIVCRYQ_AUIBygB#imgrc=_ 

AnonymBruker
Skrevet

Lang, skrå bob kan jeg like. Mulig jeg går for det. :)

Pixie kort kan være kult på de som har stilen til det, men det er ikke helt meg. Jeg vil uansett ha hele lender og litt lengde.

Tusen takk for svar!  

Anonymkode: 51b9f...a7b

AnonymBruker
Skrevet

http://m.idakristiansen.blogg.no/1304373329_trenger_hr_hjelp.html

Frisyren i dette innlegget har vært min inspirasjon de siste gangene jeg har klippet meg, men dette er en frisyre som passer meg godt. Mitt tips er at du finner en frisyre og gjerne et bilde som du tar med til frisøren. Lurt å tenke på om den vil passe deg med tanke på hårtype og ansiktsform.

Anonymkode: ade4a...fde

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...