AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #1 Skrevet 4. januar 2016 Har noen erfaring med å kjøpe flybilletter/pakkereiser av privatpersoner (via finn.no osv)? Er dette trygt..? Anonymkode: a9689...a32
Cocogirl Skrevet 4. januar 2016 #2 Skrevet 4. januar 2016 hmm jeg holdte på å kjøpe en "flybillett" fra noen, men viste seg det var en svindler.. du må bare stille såå mangen spørsmål som mulig! Og masse lykke til :)
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #3 Skrevet 4. januar 2016 48 minutter siden, Cocogirl skrev: hmm jeg holdte på å kjøpe en "flybillett" fra noen, men viste seg det var en svindler.. du må bare stille såå mangen spørsmål som mulig! Og masse lykke til Hm, ikkje bra 🙈 var det via finn eller andre søkemotorer, eller var det via andre kanaler? TS Anonymkode: a9689...a32
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #4 Skrevet 5. januar 2016 Eneste erfaring jeg har med det er at mange kolleger gjorde det og fyren stakk av med pengene. Anonymkode: d2e5d...1c1
Cocogirl Skrevet 5. januar 2016 #5 Skrevet 5. januar 2016 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Hm, ikkje bra 🙈 var det via finn eller andre søkemotorer, eller var det via andre kanaler? TS Anonymkode: a9689...a32 Var via Finn ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå