AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #1 Skrevet 4. januar 2016 Jeg og en venninne tenkte å bestille sydentur nå i sommer, og lurer på hvor det er best å reise med tanke på uteliv? Vi er 19 år. Skal bo i to uker, men tenker ikke å feste hver eneste dag, så vil ha litt andre ting å gjøre også. Til nå står valget mellom Agia Napa og Rodos by, men kom gjerne med andre innslag. Noen som også vet om ca aldersgruppe på de som bruker å reise de forskjellige partystedene? Anonymkode: 191de...dac
Gjest kaninen Skrevet 4. januar 2016 #2 Skrevet 4. januar 2016 Har vært i Ayia Napa tre ganger selv om det begynner å bli noen år siden. Definitivt min favoritt feste plass for den alderen der....Magaluf og Bulgaria er ikke i nærheten engang. Rodos har jeg dog ikke vært på.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #3 Skrevet 4. januar 2016 30 minutter siden, kaninen skrev: Har vært i Ayia Napa tre ganger selv om det begynner å bli noen år siden. Definitivt min favoritt feste plass for den alderen der....Magaluf og Bulgaria er ikke i nærheten engang. Rodos har jeg dog ikke vært på. Takk for svar! Var det bra arrangementer (båtturer osv), om du var på noen? Anonymkode: 191de...dac
Gjest kaninen Skrevet 4. januar 2016 #4 Skrevet 4. januar 2016 I Ayia Napa er det alt som hører med til party ferier....Party cruise med fri alkohol, arrangerte bar-til-bar runder, bra vær, fine strender, samt muligheter for andre utflukter om man trenger en liten pause fra alkoholen.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #5 Skrevet 4. januar 2016 Rhodos er en fin by hvis du også vil oppleve litt. Gå langs gamlebyen er kjempekoselig! Europas største vannpark ligger også her Anonymkode: 65832...6c9
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #6 Skrevet 4. januar 2016 Reis til Tyrkia! Byen Alanya passer perfekt til beskrivelsen din. Vi er en del jenter og gutter på 19 år som skal dit i sommer😄 Anonymkode: 1cc14...d99
Gjest O.G. Skrevet 4. januar 2016 #7 Skrevet 4. januar 2016 Ville holdt meg unna Europas side av middelhavet i sommer, det kan bli krise. Med mindre dere skal besøke Tel Aviv ville jeg holdt meg unna middelhavet ei god stund fremover. Hva med portugal? Lisboa?
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #8 Skrevet 4. januar 2016 1 time siden, O.G. skrev: Ville holdt meg unna Europas side av middelhavet i sommer, det kan bli krise. Med mindre dere skal besøke Tel Aviv ville jeg holdt meg unna middelhavet ei god stund fremover. Hva med portugal? Lisboa? Vi skal nok ikke til Israel Kan ikke sitte hjemme å frykte at noe kan skje. Vil heller ikke til Lisboa, men om du har tips til en av de stedene jeg nevnte over så fyr løs Anonymkode: 191de...dac
Gjest O.G. Skrevet 4. januar 2016 #9 Skrevet 4. januar 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi skal nok ikke til Israel Kan ikke sitte hjemme å frykte at noe kan skje. Vil heller ikke til Lisboa, men om du har tips til en av de stedene jeg nevnte over så fyr løs Anonymkode: 191de...dac Beklager.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #10 Skrevet 5. januar 2016 Playa de Palma Mallorca Anonymkode: 1b0f5...3ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå