Gjest pelikanen Skrevet 4. januar 2016 #1 Del Skrevet 4. januar 2016 Jeg har lest en del selvbiografien gjennom mange år. Det har vært av personer som har gjort en innsats, vært gjennom dramatiske ting. Det kan være misjonærer som har vært på markene, politikere som har stått tøft i det. De har hatt fam som har stått på vent i mange år. De fleste har skrevet biografen når de har blitt pensjonister, har fått reflektert over et langt liv osv. Nå leser jeg at en blogger på 21 skal skrive sin selvbiografi. Er det mulig? Kan en blogger tilføre mer i en bok? 21 år...jeg må tygge på det. En bok om abort som 14 åring, sminke og løshår? Hun må jo ha noen virkelige bomber på lur nå, om det skal bli verdig en bok. Og hvem er målgruppen? Fjortisser som digger løshår og falske vipper? Har hun dårlige rådgivere? Tygg på ordet selvbiografi. Vi har en idrettsmann som kom ut med at han ville skrive selvbiografi i en alder av 20 år. Media var full av pepper pga dette. Hvorfor? Atter en gang, tygg på ordet selvbiografi. Et hun lur, noe jeg tror hun er bak masken av sparkel og løshår, så venter hun til lysene er " slukket". Den dagen hun er for gammel til å front det hun gjør i dag. Da kan hun se seg tilbake, hva livet som blogger har gjort for henne. Hva hun opplevde osv.Når en er 20- 21 så er man full i seg selv.Man får ikke nok oppmerksomhet osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maddiie Skrevet 6. januar 2016 #2 Del Skrevet 6. januar 2016 Selvbiografi handler ikke bare om sport, opplevelse av kriger osv.. Du må ikke ha gjort noe "stort" for å være verdig en selvbiografi... Det finnes plenti av ungdommer, veslevoksne som hadde hatt godt av en bok som var fra "nåtiden". Skal sophie skrive en bok når hun er pensjonist vil jo ingen vite hvem hun er, hallparten av leserne hennes er jo antagelig ikke i live lenger engang. Jeg er ung å har iallefall ingen interesse av å lese om en 80+ års gammel krigshelt selvbiografi. Hun har vært i gjennom dramatiske ting, og hun har opplevd ting vi andre ikke har innsikt til. Jeg vil heller lese om det nå en når jeg sitter på gammlehjem selv. Hvilken nytte kan jeg dra av det da? Jeg er målgruppen, jeg er verken fjortiss, eller sminketryne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg