Gå til innhold

Jeg sa unnskyld til henne og prøver å skjerpe meg.

Anbefalte innlegg

Gjest Hummels
Skrevet

En oppdatering på tråden "jeg prøvde å få henne til å ta abort - hun sa hun har mistet det" som jeg skrev med den andre brukeren. Endelig i dag fikk jeg ta en god prat med eksen. Jeg beklaget meg for at jeg prøvde å tvinge henne til å ta abort (jeg ville se hvordan hun reagerte, og det føltes godt å beklage) sa sannheten, hvorfor jeg reagerte sånn. Hun synes det var bra jeg beklaget meg, og hun innrømmet at hun fortsatt er gravid som jeg tenkte. Hun beklaget seg for det. Hun var redd og forstod at jeg ikke var klar, men hun har så lyst å bli mor og føler seg klar. Jeg kjente det kokte inni meg når hun sa det og egentlig hadde jeg lyst å gi henne en på tryne, MEN innerst inne forsto jeg at hun var redd. Hun beklaget seg også for at hun var gravid og ikke klarte å ta abort, hun visste godt at jeg ikke var klar psykisk og ikke har all verden med penger. Dette hadde dere aldri trodd men jeg TILGIR HENNE! Hun sa vi skal klare det sammen, og hun skal ta seg av ungen i starten, men jeg kan komme å være med h*n når jeg vil og de kan komme til meg. Bare jeg er der for de og vil være en god far. Jeg lovet henne det og er seriøs. Jeg lyver ikke til henne om det. Jeg vil være der og gjøre mitt beste. Mer enn det kan jeg ikke. Jeg spurte om vi fortsatt kan være venner, for sammen igjen tror jeg ikke går enda. Hun ville det :) Håper livet kan bli litt bedre nå. Jeg vet at å hevne meg gjør alt verre kun for meg selv, likevel har sinnet tatt overhånd nå i det siste. Jeg vil skjerpe meg. Jeg skal få en ny psykolog som jeg kan få god kjemi med. Jeg skal bruke mer kondom. Sexen er jo like god uansett, jeg merker egentlig ingen forskjell på å bruke og ikke bruke, det var bare stahet fra meg å ikke bruke. 

Unnskyld dere som ble sint også for at jeg skrev om å prøve å tvinge ei til å ta abort. Jeg er en jævel, men jeg er kun et menneske jeg også med følelser. Tro det eller ei. Jeg er ikke bare en jævel, jeg er god også. 

Håper jeg ikke virker som en tøffel nå eller oppmerksomhetssyk tulling for jeg vil bare si at jeg ikke bare er et vondt menneske. Jeg vil ikke akkurat bli hatet. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så godt å lese at det ordner seg for deg! Jeg heier på deg! :) og de som ikke har noe positivt å si er bare å drite i. :klem: 

• Liker 2
Gjest Hummels
Skrevet
2 minutter siden, Salka skrev:

Så godt å lese at det ordner seg for deg! Jeg heier på deg! :) og de som ikke har noe positivt å si er bare å drite i. :klem: 

Tusen takk :D Mitt håp er at 2016 blir et godt år, mye bedre enn 2015 i alle fall. 2015 har bare vert vond. Det blir jo ikke bedre av å være drittsekk mot ekser, og andre folk. 

AnonymBruker
Skrevet

Lykke til!:a034::hallo:

barn er en glede:essen2:

Anonymkode: 13c00...eec

Skrevet

Åh herregud. Please...

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Vi kan jo ikke gjøre annet enn å håpe at dette er ennå en ny måte for deg å få oppmerksomhet på. Håper dette bare er inni hodet ditt, hvis ikke så kan jeg ikke si annet enn stakkars lille uskyldige barn. 

Anonymkode: 0db1b...abc

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Blir dette ditt andre barn? 

Anonymkode: 0f295...df9

• Liker 5
Skrevet

Så bra! Hadde bare min "mann" sagt det samme, at han aksepterte det jeg ville... Tror jeg hadde knekt sammen av glede.

Masse lykke til og du kommer nok ikke til å angre. :) 

Gjest morhjertegod
Skrevet

Jeg ønsker deg lykke til jeg, fint at det ordnet seg og dere vi klarnet opp:hug:

Skrevet

Dette ble jeg glad for å lese, Hummels/Mats. Jeg fikk sånn godhet for deg, unge gutten som strever sånn, og skulle gjerne gitt deg en oppmuntrende kjempeklem :klem1:. Det er veldig bra at dere nå har fått snakket sammen. Du skal se det kommer til å bli lettere for deg fremover :).

• Liker 2
Skrevet

Det er ingen som utleverer seg og andre på den måten med så mange detaljer at det er umulig for de i nærområdet å kjenne igjen hvem dette gjelder. 

• Liker 1
Skrevet

A) Hvis det du skriver her inne er sant så virker du IKKE som en som er stabil nok til å bli far. Du vurderte jo å “gi henne en på trynet” og snakker om å hevne deg? Vær så snill, søk hjelp! 

B) Hvis alt dette er bullshit så er du jo bare en oppmerksomhetssyk lystløgner. igjen, søk hjelp.

Lykke til:)
  • Liker 7
Gjest Hummels
Skrevet

Tusen takk til dere som ønsker meg lykke til :) 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blir dette ditt andre barn? 

Anonymkode: 0f295...df9

Er det ikke tredje? En med 16-åringen han gjorde gravid + sønnen på 6 eller hva det var? 

AnonymBruker
Skrevet

Det er tøft å bli pappa når du ikke var innstilt på å bli det fra starten av. Og det sinnet du følte på når hun sa hun var gravid, det vil du nok fortsatt oppleve igjen flere ganger, fordi det er en slitsom jobb å være far! Kansje du vil tenke, "men det var DU som ville ha barnet" - men da må du huske at barnet vil ha deg som sin pappa mer en noe annet, og at du vil være den viktigste personen for barnet - ja om du velger å stille opp fra starten av.

barnet er uskyldig, og fortjener det beste du kan gi det, og det fortjener den beste du kan være, ihvertfall om du bestemmer deg for å være pappaen til barnet.  Gode foreldre lærer å huske barnet oppi alt det vanskelige, og stå sterkt som tålmodig, snill, større og sterkere. Ta et kurs som heter COS, trygghetssirkelen. Det er et fantastisk kurs.

Det er gjerne slik at barn trekker frem det verste i deg, fordi barnet krever fra deg, maser og sliter deg ut. Barn er en utfordring, men hva er en mann som ikke tar utfordringen han får? han er ikke en mann om han går sin vei fra sitt lille barn. Lykke til. 

Anonymkode: 9883d...f73

Skrevet (endret)

Nei fy søren altså. Hummels du har allerede gang på gang sagt at du har en unge og moren nekter deg å se ungen, moren var 16 år, foreldrene til 16åringen hatet deg o.s.v. Du var sint fordi barnemor nektet deg å se din egen unge, men du skriver her at du har brukt narkotika..Og kun vært rusfri noen måneder og mente det var godt nok. 

Så kommer du her og skriver nå at det er din første unge du venter?!

Innlegg ryddet for persondebatt

Nordvesta, mod.

Endret av Nordvesta
  • Liker 11
Skrevet

Sant eller usant. Dette er hvertfall bedre holdninger omkring det å bli far uten å planlegge enn enkelte andre kjenner.

så jeg applauderer holdningen men står på at du må stoppe å skrive så mye her ts. Jeg forstår de som tror du lyver..

• Liker 1
Gjest Hummels
Skrevet (endret)
Den 4.1.2016 at 23.26, AnonymBruker skrev:

Det er tøft å bli pappa når du ikke var innstilt på å bli det fra starten av. Og det sinnet du følte på når hun sa hun var gravid, det vil du nok fortsatt oppleve igjen flere ganger, fordi det er en slitsom jobb å være far! Kansje du vil tenke, "men det var DU som ville ha barnet" - men da må du huske at barnet vil ha deg som sin pappa mer en noe annet, og at du vil være den viktigste personen for barnet - ja om du velger å stille opp fra starten av.

barnet er uskyldig, og fortjener det beste du kan gi det, og det fortjener den beste du kan være, ihvertfall om du bestemmer deg for å være pappaen til barnet.  Gode foreldre lærer å huske barnet oppi alt det vanskelige, og stå sterkt som tålmodig, snill, større og sterkere. Ta et kurs som heter COS, trygghetssirkelen. Det er et fantastisk kurs.

Det er gjerne slik at barn trekker frem det verste i deg, fordi barnet krever fra deg, maser og sliter deg ut. Barn er en utfordring, men hva er en mann som ikke tar utfordringen han får? han er ikke en mann om han går sin vei fra sitt lille barn. Lykke til. 

Anonymkode: 9883d...f73

Takk :) helt sant ingenting skal gå utover et uskyldig barn. Jeg skal aldri rømme fra det for ingenting er barnet sitt feil. Hun/han (håper på gutt men blir glad i det uansett kjønn) har ikke bedt om å bli til.

Den 4.1.2016 at 0.01, Roseh skrev:

Nei fy søren altså. Hummels du har allerede gang på gang sagt at du har en unge og moren nekter deg å se ungen, moren var 16 år, foreldrene til 16åringen hatet deg o.s.v. Du var sint fordi barnemor nektet deg å se din egen unge, men du skriver her at du har brukt narkotika..Og kun vært rusfri noen måneder og mente det var godt nok. 

Så kommer du her og skriver nå at det er din første unge du venter?!

Jeg har skrevet gang på gang hvorfor jeg løy om den ungen (som egentlig er nevøen min men er like glad i han for det) så har dere ikke fått det med dere og vil vite det så skriv meg en pm så skal jeg prøve å forklare dere der. I stedet for å ødelegge ALLE trådene mine om det der. Jeg svarer ikke mer på det her i forumet. 

Dessuten var det ei eks som var "mora" ikke 16 åring. Lurer du på mer? Send meg PM. 

Innlegg ryddet for persondebatt i sitat

Nordvesta, mod.

Endret av Nordvesta
Gjest Blomsterert
Skrevet
6 timer siden, Hummels skrev:

En oppdatering på tråden "jeg prøvde å få henne til å ta abort - hun sa hun har mistet det" som jeg skrev med den andre brukeren. Endelig i dag fikk jeg ta en god prat med eksen. Jeg beklaget meg for at jeg prøvde å tvinge henne til å ta abort (jeg ville se hvordan hun reagerte, og det føltes godt å beklage) sa sannheten, hvorfor jeg reagerte sånn. Hun synes det var bra jeg beklaget meg, og hun innrømmet at hun fortsatt er gravid som jeg tenkte. Hun beklaget seg for det. Hun var redd og forstod at jeg ikke var klar, men hun har så lyst å bli mor og føler seg klar. Jeg kjente det kokte inni meg når hun sa det og egentlig hadde jeg lyst å gi henne en på tryne, MEN innerst inne forsto jeg at hun var redd. Hun beklaget seg også for at hun var gravid og ikke klarte å ta abort, hun visste godt at jeg ikke var klar psykisk og ikke har all verden med penger. Dette hadde dere aldri trodd men jeg TILGIR HENNE! Hun sa vi skal klare det sammen, og hun skal ta seg av ungen i starten, men jeg kan komme å være med h*n når jeg vil og de kan komme til meg. Bare jeg er der for de og vil være en god far. Jeg lovet henne det og er seriøs. Jeg lyver ikke til henne om det. Jeg vil være der og gjøre mitt beste. Mer enn det kan jeg ikke. Jeg spurte om vi fortsatt kan være venner, for sammen igjen tror jeg ikke går enda. Hun ville det :) Håper livet kan bli litt bedre nå. Jeg vet at å hevne meg gjør alt verre kun for meg selv, likevel har sinnet tatt overhånd nå i det siste. Jeg vil skjerpe meg. Jeg skal få en ny psykolog som jeg kan få god kjemi med. Jeg skal bruke mer kondom. Sexen er jo like god uansett, jeg merker egentlig ingen forskjell på å bruke og ikke bruke, det var bare stahet fra meg å ikke bruke. 

Unnskyld dere som ble sint også for at jeg skrev om å prøve å tvinge ei til å ta abort. Jeg er en jævel, men jeg er kun et menneske jeg også med følelser. Tro det eller ei. Jeg er ikke bare en jævel, jeg er god også. 

Håper jeg ikke virker som en tøffel nå eller oppmerksomhetssyk tulling for jeg vil bare si at jeg ikke bare er et vondt menneske. Jeg vil ikke akkurat bli hatet. 

En gjør iblant grove feil.Du er blitt tilgitt,og da virker det som om du gjør det rette mht feilen du gjorde.Bra også at du vil finne en god psykolog.

Men vil bare si at du ikke må slå deg på brystet å kalle deg "god",for du gjorde det eneste anstendige er,men det var godt GJORT.

Og av det jeg har fått med meg så burde du hatt kondomer tilgjengelig hele tiden! Ikke bare for å unngå graviditet,men for å ikke bli en spreder og mottager av kjønnsykdommer! Får ønske deg lykke til.

Tilslutt så må du nesten regne med kritiske kommentarer som respons.Du vokser på det.Dritt er noe annet,så skill de to.

Gjest Hummels
Skrevet
57 minutter siden, Blomsterert skrev:

En gjør iblant grove feil.Du er blitt tilgitt,og da virker det som om du gjør det rette mht feilen du gjorde.Bra også at du vil finne en god psykolog.

Men vil bare si at du ikke må slå deg på brystet å kalle deg "god",for du gjorde det eneste anstendige er,men det var godt GJORT.

Og av det jeg har fått med meg så burde du hatt kondomer tilgjengelig hele tiden! Ikke bare for å unngå graviditet,men for å ikke bli en spreder og mottager av kjønnsykdommer! Får ønske deg lykke til.

Tilslutt så må du nesten regne med kritiske kommentarer som respons.Du vokser på det.Dritt er noe annet,så skill de to.

Takk. Jeg tåler harde kommentarer men jeg er lei de her troll orda fra voksne folk. Skal prøve å ignorere de fra nå av. Hadde jeg vil hatt det moro og skrevet mye tull og tøys og dritt for moro (trolling) så hadde jeg gjort det som ab bruker. Av samme grunn som alle ab'er som troller på forumet. Vil ikke vise hvilken bruker de er som troller og tøyser. Ellers så må jeg takle harde kommentarer fra folk så der skal jeg skjerpe meg. 

Jeg vil ikke være brukeren som ingen liker. Skal skjerpe meg og prøve å holde privatlivet mer privat. Vil jeg be om råd eller er nedfor så håper jg noen vil prate/skrive. En eller annen bruker som kunne gitt meg gode råd. Jeg vet ikke hvor andre steder på nettet jeg kan det. Vil ikke slutte på kg for det er mange hyggelige brukere her som jeg faktisk er blitt glad i og noen er morsomme. Liker også å gi råd til folk. Selv om de ikke alltid er så gode.

Jeg synes livet er så hardt å prøver å rømme fra det med å være hard igjenn mot alt og alle. Alt er kaos i hodet mitt med tanker og er så lei dt. 2014 og 15 har vert to helvetes år, vert så hardt. Prøvde å få oppmerksomhet både på nett og utenfor. For å tenke på noe annet :( men jeg klarer ikke tenke på noe annet likevel. Håper 16 blir et godt år og jeg klarer å bli et bedre menneske. Ikke minst for den kommende ungen (litt skremmende å tenke på, men også godt) sin del.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...