Gå til innhold

Kondombruk meninger

Bruker du kondom med nye sexpartnere?  

4 stemmer

1. 1. Bruker du kondom med nye sexpartnere?

• Ja
      2
    • Nei
      2

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Til menn og kvinner som har regelmessige ONS eller skifter ut seksuelle partnere ofte. Er dere flinke til å bruke kondom? Hvorfor? Hva tenker partneren når dere drar frem kondomet? 

Til dere som ikke bruker kondom ved partnerskifter. Hvorfor ikke? Tenker dere på sykdommer, eller mener dere at kondomet ødelegger stemningen/lysten?

Anonymkode: 0f530...29c

Videoannonse
Annonse
Gjest 2Bhonest
Skrevet

Jeg trer på en kondom. Så drar jeg på daten.
Hjemme hos henne slikker jeg henne til hun kommer. Så går jeg på do og pisser enda mer i kondomet. Deretter tar jeg den av og går til ytterdøren hennes. Her kaster jeg kondomen, med all pisset fra kveldens sjenkerier, rett i veggen for å markere revir. Så går jeg inn og hun suger meg kraftig stiv igjen. Så følger den mest intense sex'en du kan forestille deg i 15 sekunder. De tre siste sekundene må jeg bare pine meg igjennom. Skal ikke ha det på bygda at jeg kommer for fort.

Som du spør, får du svar.....

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, 2Bhonest skrev:

Jeg trer på en kondom. Så drar jeg på daten.
Hjemme hos henne slikker jeg henne til hun kommer. Så går jeg på do og pisser enda mer i kondomet. Deretter tar jeg den av og går til ytterdøren hennes. Her kaster jeg kondomen, med all pisset fra kveldens sjenkerier, rett i veggen for å markere revir. Så går jeg inn og hun suger meg kraftig stiv igjen. Så følger den mest intense sex'en du kan forestille deg i 15 sekunder. De tre siste sekundene må jeg bare pine meg igjennom. Skal ikke ha det på bygda at jeg kommer for fort.

Som du spør, får du svar.....

:sjokkbla:

Anonymkode: 0f530...29c

Skrevet

Så lenge vi enda ikke har fått vaksine mot hiv og herpes er det bare å trekke i regnfrakk. Men jeg liker det ikke, spesielt fordi safesex versjonen av slikking er helt uinteressant.

Man skulle ha trodd at etter så mange år, hadde vi klart å løse de to der. 

• Liker 1
Skrevet

Selvfølgelig bruker jeg kondom ved all partnerbytte og ons, ALLTID, så lenge partner og jeg ikke har avtale om å ikke ha sex med andre og begge har vært på klinikk for å teste oss for sykdommer.

Som regel er det mannen som uoppfordret drar opp kondom, og da tenker jeg "fint, fornuftig fyr :) " men hvis han ikke gjør det så stopper jeg under kliningsen (tenker at "hmm er han en sånn en ja.. negativt)  å sier "Har du kondom? Nei okei, jeg skal hente :) " så henter jeg, og vi lager ikke noe mere ut av det enn at vi fortsetter foreplayet og når bokseren hans glir av trer han det på seg. Vil tro han også tenker jeg er fornuftig. Er ingen som vil ha sykdommer (smittefaren er stor i dag!) eller uønsket graviditet.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...