AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #1 Skrevet 4. januar 2016 Noen som har gjort det før? Jeg har handlet mye på nett, men akkurat fra ASOS har jeg kun handlet klær. Jeg vet at det er veldig forskjellig hvordan hvert merke 'oversetter' skostørrelser. Bruker enten 37,5 eller 38 vanligvis, dog pleier å legge meg nedover om jeg kan ettersom jeg har smale føtter. For ASOS sine sko har de kun hele størrelser - UK 4, 5, 6 osv. Noen som har kjøpt tidligere og vet noe om hvordan de er i str.? Anonymkode: 64538...396
Gjest lipgloss Skrevet 9. januar 2016 #3 Skrevet 9. januar 2016 Den 4. januar 2016 at 17.30, AnonymBruker skrev: Noen som har gjort det før? Jeg har handlet mye på nett, men akkurat fra ASOS har jeg kun handlet klær. Jeg vet at det er veldig forskjellig hvordan hvert merke 'oversetter' skostørrelser. Bruker enten 37,5 eller 38 vanligvis, dog pleier å legge meg nedover om jeg kan ettersom jeg har smale føtter. For ASOS sine sko har de kun hele størrelser - UK 4, 5, 6 osv. Noen som har kjøpt tidligere og vet noe om hvordan de er i str.? Anonymkode: 64538...396 hei jo jeg kjøpte sko på asos og det fungerer helt fint,bare søk opp en converter som forteller deg hva størrelse din i euro er i uk str så er det bare og bestille,skoene jeg kjøpte virker også å være god kvalitet i forhold til det jeg betalte😊
Gjest Mamama Skrevet 12. januar 2016 #4 Skrevet 12. januar 2016 Kjøpte noen som var fine, men sykt små i størrelsen. Men sikkert uflaks det da, for sko varierer jo veldig i størrelsen.
FantasDick Skrevet 13. januar 2016 #5 Skrevet 13. januar 2016 Synes Asos egne merker litt store i størrelsen, mens Truffle er litt små.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå