AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #1 Skrevet 4. januar 2016 Jeg suger og suger, men han kommer ikke! Gir snart opp, men føler at jeg må gjengjelde slikkingen hans. Er jeg for snill? Anonymkode: 69dbb...021
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #2 Skrevet 4. januar 2016 Ja, du er snill. Og så kan du spørre ham om det er noe du kan gjøre annerledes. Anonymkode: c014d...2ca 3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #3 Skrevet 4. januar 2016 Nå kan jeg ikke svare for alle men hos oss kan det gå lang tid før utløsning hvis man "bare" suger. Hva med å bruke hendene litt innimellom? Anonymkode: e871f...439 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #4 Skrevet 4. januar 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, du er snill. Og så kan du spørre ham om det er noe du kan gjøre annerledes. Anonymkode: c014d...2ca Han sier at det er perfekt, men han klarer jo aldri å komme! Kan man forvente at man skal fortsette uten mål og mening? Anonymkode: 69dbb...021
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #5 Skrevet 4. januar 2016 Du er ikke snill hvis du gjør det for å gjengjelde slikkingen hans, noe som forøvrig bare er rett og rimelig. Quid pro quo, Clarice. Anonymkode: 5acd1...17d
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #6 Skrevet 4. januar 2016 Hvor lenge suger du? de fleste trenger minst 5 minutter Kan også hende du suger for hardt eller for svakt Anonymkode: 6ef90...a29
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #7 Skrevet 4. januar 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Han sier at det er perfekt, men han klarer jo aldri å komme! Kan man forvente at man skal fortsette uten mål og mening? Anonymkode: 69dbb...021 Er ikke alle som greier å komme av suging. Jeg hadde selv lenge en mental sperre mot dette pga. at jeg hadde hatt en eks som hatet sperm. Jeg trenger fortsatt at dama forteller meg at hun vil at jeg skal komme for å klare å komme av suging. Bortsett fra det gjelder det bare å finne rett tempo/trykk og holde dette oppe og for guds skyld ikke skift tempo når du har funnet noe som funker. Be ham om å fortelle om han vil ha det hardere/raskere. Noen kan ha litt sperrer mot dette, så det gjelder å vise at du faktisk ønsker å høre det. Anonymkode: 23d88...3e7 1
frk91 Skrevet 4. januar 2016 #8 Skrevet 4. januar 2016 Bruker du hendene mens du suger, nok spytt, viser du at du liker det, bruker du nok trykk når du holder rundt penis, for mye trykk, leker du med ballene, har dere øyekontakt, deepthroater(ikke) du? Alt dette kan være grunner til at han ikke klarer å komme. Alle er forskjellige, og liker forskjellige ting. Spør han om hva han liker, han kan umulig synes det er perfekt om han ikke klarer å komme. Eller så kan det hende han ikke aner hva som skal til for å få han over kneika. Jeg aner ikke, du må spørre han. Kommunikasjon er nøkkelen til orgasme. 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #9 Skrevet 5. januar 2016 7 timer siden, frk91 skrev: Bruker du hendene mens du suger, nok spytt, viser du at du liker det, bruker du nok trykk når du holder rundt penis, for mye trykk, leker du med ballene, har dere øyekontakt, deepthroater(ikke) du? Alt dette kan være grunner til at han ikke klarer å komme. Alle er forskjellige, og liker forskjellige ting. Spør han om hva han liker, han kan umulig synes det er perfekt om han ikke klarer å komme. Eller så kan det hende han ikke aner hva som skal til for å få han over kneika. Jeg aner ikke, du må spørre han. Kommunikasjon er nøkkelen til orgasme. Han sier det aldri har gått. Anonymkode: 69dbb...021
Polly Ester Skrevet 5. januar 2016 #10 Skrevet 5. januar 2016 8 timer siden, frk91 skrev: Bruker du hendene mens du suger, nok spytt, viser du at du liker det, bruker du nok trykk når du holder rundt penis, for mye trykk, leker du med ballene, har dere øyekontakt, deepthroater(ikke) du? Alt dette kan være grunner til at han ikke klarer å komme. Alle er forskjellige, og liker forskjellige ting. Spør han om hva han liker, han kan umulig synes det er perfekt om han ikke klarer å komme. Eller så kan det hende han ikke aner hva som skal til for å få han over kneika. Jeg aner ikke, du må spørre han. Kommunikasjon er nøkkelen til orgasme. Noen ganger kan man snakke til man blir blå i ansiktet, men orgasmen kommer ikke likevel. TS: Kanskje han bare ikke vil komme mens du suger? Kanskje han bare koser seg så mye at orgasmen vil være slutten på selve kosen? 1
frk91 Skrevet 5. januar 2016 #11 Skrevet 5. januar 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Han sier det aldri har gått. Anonymkode: 69dbb...021 Det sa også kjæresten min, men etter vi klarte å være åpne med hverandre om det vi tente på, så klarte han å komme.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå