AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #1 Skrevet 4. januar 2016 Vi møttes etter å ha snakket på Sukker. Han syns jeg var koselig og det er jo han også. Han var helt klar på at vi ikke skulle bli sammen eller få følelser for hverandre. Jeg var enig. Hadde ingen følelser for han da vi snakket om det den gang. Ting utviklet seg og vi har hatt sex og liker hverandre veldig godt. En gang vi hadde drukket litt så sa jeg at jeg var forelsket i han ig han svarte at han liker meg godt også- men han vil ikke ha noe forhold. Dermed vet han at jeg vil mer enn han. Jeg har spurt han hva som er galt med meg siden han ikke kan være i forhold med meg. Han finner ikke noe galt med meg og han vil heller ikke date noen. Han liker meg og vil at vi skal være venner for alltid. Kan jeg si det til han igjen at jeg er forelsket og vil satse på han, eller er det noe som vil få han til å få mer avstand til meg? Han er 36, jeg 34. Vi har vært venner i 2 år og en dag må vel han kanskje få litt følelser også, når han liker meg så godt? Han bruker meg ikke for sex, for det kan fint ta 2 mnd mellom de gangene vi gjør det. Anonymkode: e7887...e97
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #2 Skrevet 4. januar 2016 Hvorfor skal du si til ham igjen at du er forelsket? Han hørte deg jo dersom han svarte. Hvis du vil ha mer vil ikke følelsene for fyren forsvinne så lenge dere omgås og har sex. Kutt kontakten. Anonymkode: b6b87...8ec 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #3 Skrevet 4. januar 2016 Gå videre. Er du forelsket trenger du avstand fra han for å komme over han, da funker det ikke å være venner. Gå videre og finn en som vil bli kjæreste med deg. Anonymkode: d63c3...62d 4
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #4 Skrevet 4. januar 2016 Enig med svarene over. Du har jo sagt til han at du føler mer for han. Han vil ikke bli kjæreste med deg. Aksepter det. Det er ikke noe som "kommer etterhvert" når dere har kjent hverandre så lenge. Er nok ikke noe galt med deg fordet, bare at dere ikke er den perfekte matchen for ekteskap i hans øyne. Noen ganger kommer man bedre overens som venner / friends with benefits slik dere er nå. Det beste er å få han på avstand, fade han ut av livet ditt for å ikke gå rundt med det håpet du har om at det kan bli dere. Finn deg en mann som ikke er i tvil om at du er den han vil være med! Det fortjener du! Anonymkode: b6992...8f4
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #5 Skrevet 5. januar 2016 Den 4. januar 2016 at 16.41, AnonymBruker skrev: Vi møttes etter å ha snakket på Sukker. Han syns jeg var koselig og det er jo han også. Han var helt klar på at vi ikke skulle bli sammen eller få følelser for hverandre. Jeg var enig. Hadde ingen følelser for han da vi snakket om det den gang. Ting utviklet seg og vi har hatt sex og liker hverandre veldig godt. En gang vi hadde drukket litt så sa jeg at jeg var forelsket i han ig han svarte at han liker meg godt også- men han vil ikke ha noe forhold. Dermed vet han at jeg vil mer enn han. Jeg har spurt han hva som er galt med meg siden han ikke kan være i forhold med meg. Han finner ikke noe galt med meg og han vil heller ikke date noen. Han liker meg og vil at vi skal være venner for alltid. Kan jeg si det til han igjen at jeg er forelsket og vil satse på han, eller er det noe som vil få han til å få mer avstand til meg? Han er 36, jeg 34. Vi har vært venner i 2 år og en dag må vel han kanskje få litt følelser også, når han liker meg så godt? Han bruker meg ikke for sex, for det kan fint ta 2 mnd mellom de gangene vi gjør det. Anonymkode: e7887...e97 Gankse naitvt av voksne mennesker å tro man kan avtale å ikke få følelser. Og nei, han har ikke følelser for deg på den måten selv om dere har vært venner i to år. Han liker deg men ikke på den måten Anonymkode: bebb6...eff
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #6 Skrevet 5. januar 2016 Jeg ville gitt han valget mellom å ta et skritt frem eller to tilbake. etter to år burde man jo vite om man vil noe mer eller ikke. Anonymkode: 09eb4...30a
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2016 #7 Skrevet 6. januar 2016 Den 4.1.2016 at 16.41, AnonymBruker skrev: Vi har vært venner i 2 år og en dag må vel han kanskje få litt følelser også, når han liker meg så godt? Han bruker meg ikke for sex, for det kan fint ta 2 mnd mellom de gangene vi gjør det. Anonymkode: e7887...e97 Mener du at dere tilbringer tid sammen som venner imellom de gangene dere har sex? Jeg vil anbefale deg å kutte ned på kontakten/slutte å omgås så mye, fordi hvis han først har sagt at han ikke vil ha deg som kjæresten sin, så vil han ikke det. Det endrer seg ikke, uansett hvor mye du vil. Tro meg, jeg har vært i samme båt. Også med en 36 år gammel mann han vet nok hva han vil og ikke vil nå og hadde han virkelig villet ha deg, hadde han ikke latt andre menn få muligheten til å kapre deg. Men det gjør han jo nå. Jo lengre du drar det nå, jo verre blir det for deg. For hans del spiller det ingen rolle, fordi han tenker at dere har avtalt å være venner med litt casual sex innimellom, mest sannsynlig tenker han ikke over det engang at dere er litt intime en gang iblant. Plutselig en dag har han møtt drømmedama og da VET han at han vil ha et forhold alikevel. Anonymkode: de82f...6a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå