AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #1 Skrevet 4. januar 2016 Jeg er 160 og veier ca 50 kg, vil ned 5 kg, kanskje litt mindre, noen som har tips om hvordan jeg skal spise for å gå ned? Ikke kom med kommentarer om jeg ikke trenger å gå ned, vil ha konkrete råd takk Anonymkode: cafd6...b2c
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #2 Skrevet 4. januar 2016 Vær bevisst på kaloriinnhold og hvor mye kalorier du får i deg. Spis kalorifattig mat som også er mettende! Kyllingfillet er veldig sunt, kalorifattig og mettende, + masse grønnsaker. Du må få i deg færre kalorier enn du forbrenner. Derfor er det viktig at du vet ca hvor mye du får i deg. Lykke til! Anonymkode: 25a90...3be 1
Gjest Bond Skrevet 5. januar 2016 #3 Skrevet 5. januar 2016 (endret) Tråden stenges da det bryter med retningslinjene på Kostholdsforumet. - Tråder hvor trådstarter ber om råd til å bli undervektig ifølge BMI-kalkulator vil bli stengt. BMI er ikke likt for alle og man kan gjerne diskutere hvorvidt det er et godt mål for absolutt alle, men vi anser det som en god nok grense for hvor langt man kan gå med å gi råd for å gå ned i vekt. http://forum.kvinneguiden.no/topic/889646-retningslinjer-for-kosthold-trening-og-sport-forumet/ Bond, forumansvarlig Endret 5. januar 2016 av Bond
Anbefalte innlegg