Gå til innhold

"Nordmenn" enige om at steining og dødstraff er greit

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette treffet mellom muslimer holdt sted i Oslo, og viser klart hva muslimer (ikke ekstremister) vil for Norge, og resten av Europa.

Legg merke til at det er menn som er i fronten, og de få kvinner som er tilstede ligger bakerst hvor de ikke ser ut til å ta del i samtalene.

Anonymkode: bb7f7...7d2

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurte på om det kunne være rasister som hadde kryssklippet en mann som stod og pratet med et annet publikum el., men her er den samme videoen postet av islam.net. https://www.youtube.com/watch?v=bV710c1dgpU

For å svare på spørsmålet hans: ja, det ser ut til at de aller fleste muslimer er ekstremister sammenliknet med opinionen i et sivilisert samfunn.

Anonymkode: 4b5cb...678

AnonymBruker
Skrevet

Nå er det ikke alle norske muslimer som identifiserer seg med denne gjengen heldigvis. Islam Net er livsfarlig og de har et skremmende menneskesyn. Med sånne grupperinger råtner det norske samfunnet innenfra.

Anonymkode: 7b879...3bd

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det ikke alle norske muslimer som identifiserer seg med denne gjengen heldigvis. Islam Net er livsfarlig og de har et skremmende menneskesyn. Med sånne grupperinger råtner det norske samfunnet innenfra.

Anonymkode: 7b879...3bd

Det kan jeg være enig i, ikke ALLE. Altså, ikke 100%. Men det betyr ikke at det ikke kan være et flertall. På arrangementet i videoen deltok litt over tusen Norske, Svenske, og Danske muslimer.

Her insisterer han som svarer på spørsmålene at de fleste muslimer er enige i de holdningene han viste frem. Vi kan ikke komme med de samme motargumenter hver gang. Det spiller ingen rolle om ALLE muslimer er enige eller ikke, men om det er et flertall eller en stor andel av de som kommer inn til Europa med holdninger lik den i videoen så spiller det en rolle.

TS

• Liker 2
  • 5 uker senere...
Skrevet

I Tyskland ble en kiosk eier forsøkt steina fordi han selger alkohol. En venn og sønnen til kiosk eieren førsøkte å hjelpe ham, og sloss med ungdommer som var mellom 14 og 21 år. Ungdommene har tidligere fått tiden til å gå ved å kaste stein på denne kiosken, men denne gangen ble det personskade. Eieren fikk et slag i hodet og gikk i bakken.

Ungdommene mener at han skal straffes siden han selger alkohol.

http://m.morgenpost.de/berlin/polizeibericht/article206992615/Jugendgang-will-Kioskbesitzer-wegen-Alkoholverkauf-bestrafen.html

Anonymkode: 6d7f0...bbe

Skrevet

Jeg kom over dette som jeg syns er et poeng å vurdere

Even if a Muslim in the audience didn't want to kill a person for adultery, they had to raise their hand in agreement due to the way the questions were formed.

It wasn't just an anonymous survey that said "do you want to stone a person for committing adultery?" It was publicly asked and was worded with the additional phrase "as the Qur'an and the prophet Mohammed has said." To not raise your hand will be to say that the Qur'an and Mohammed are wrong in front of all of your Muslim peers.

Gruppepress har det vært forsket på, og mennesker er veldig mottagelige for å lytte til det, selv når de vet at det er feil.

https://en.wikipedia.org/wiki/Asch_conformity_experiments#Method

Hvor mange her har ikke minst en gang i livet gjort eller sagt noe fordi de følte seg presset av noen?

Anonymkode: aa5d8...05c

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kom over dette som jeg syns er et poeng å vurdere

Even if a Muslim in the audience didn't want to kill a person for adultery, they had to raise their hand in agreement due to the way the questions were formed.

It wasn't just an anonymous survey that said "do you want to stone a person for committing adultery?" It was publicly asked and was worded with the additional phrase "as the Qur'an and the prophet Mohammed has said." To not raise your hand will be to say that the Qur'an and Mohammed are wrong in front of all of your Muslim peers.

Gruppepress har det vært forsket på, og mennesker er veldig mottagelige for å lytte til det, selv når de vet at det er feil.

https://en.wikipedia.org/wiki/Asch_conformity_experiments#Method

Hvor mange her har ikke minst en gang i livet gjort eller sagt noe fordi de følte seg presset av noen?

Det er nettopp derfor innvandring fra Nord Afrika og Midtøsten bør bli begrenset. Om det kommer i for store grupper (altså som vi ser i Sverige og Tyskland), så blir de ikke integrert i samfunnet og følger dette gruppepresset. En enslig Muslim som kommer til Norge og ikke er i stand til å møte andre muslimer vil bli integrert mye raskere enn en gruppe på 10 000 muslimer som kommer samme uke. 

TS

• Liker 2
Skrevet

Hvordan skal steiningen foregå da? At man dytter og knuffer på en person som ligger på bakken mens det kastes stein, eller skal vi grave de ned i jorden slik at hodet bare stikker opp før vi deretter kaster stein? ;p

Skrevet

Det kommer nok til Norge en gang i fremtiden også enten vi vil eller ei.

Skrevet
3 minutter siden, Nøste~ skrev:

Hvordan skal steiningen foregå da? At man dytter og knuffer på en person som ligger på bakken mens det kastes stein, eller skal vi grave de ned i jorden slik at hodet bare stikker opp før vi deretter kaster stein? ;p

;p??? Du er faen ikke sann. :angry:

Anonymkode: 3b34b...145

• Liker 3
Skrevet

Profeten Muhammed fremmet steining som en metode å oppnå rettferdighet på. Et fundamentalt trekk med islam er at man skal underkaste seg og følge visse regler for å ikke ende opp i helvete, samtidig kom Muhammed med disse reglene og blir regnet som muslimenes største forbilde. 
Skjønner meg ikke helt på religion, det motsier seg selv omtrent hele tiden. 

Anonymkode: 7c7a2...187

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

;p??? Du er faen ikke sann. :angry:

Anonymkode: 3b34b...145

Det var bare et spørsmål. Steining kan gjøres ved så mange forskjellige måter.

Skrevet
2 minutter siden, Nøste~ skrev:

Det var bare et spørsmål. Steining kan gjøres ved så mange forskjellige måter.

På Youtube finnes mange videoer hvor du kan se hvordan steining gjøres, er du ikke mer opplyst egentlig?

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, EvaLena skrev:

På Youtube finnes mange videoer hvor du kan se hvordan steining gjøres, er du ikke mer opplyst egentlig?

:rolleyes:

Har sett mange steiningsvideoer. Men det var heller ikke spørsmålet. Spørsmålet var hva slags praksis vi kommer til å ha her i Norge, om det blir mest av den ene varianten eller den andre. Så egentlig satt jeg bare å lekte med tanken.

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er nettopp derfor innvandring fra Nord Afrika og Midtøsten bør bli begrenset. Om det kommer i for store grupper (altså som vi ser i Sverige og Tyskland), så blir de ikke integrert i samfunnet og følger dette gruppepresset. En enslig Muslim som kommer til Norge og ikke er i stand til å møte andre muslimer vil bli integrert mye raskere enn en gruppe på 10 000 muslimer som kommer samme uke. 

TS

fair enough. bedre at de blir pushet av vårt gruppepress muligens, så lenge de ikke utvikler kroppskomplekser og snill pike syndromet

Skrevet
1 minutt siden, Hummels2 skrev:

Men vanlige folk leker ikke med sånne tanker! Derfor oppnår du ingenting med å stille sånne spørsmål annet enn å provosere.

Ja jeg vet om at du blir veldig fort provosert over ting, så det trenger du ikke å fortelle meg engang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...