Gå til innhold

Pappa fyller 50 år, gavetips?

Polyxenia

Anbefalte innlegg

Hei!

Pappa fyller 50 år neste tirsdag og jeg aner ikke hva jeg kan kjøpe til han! Jeg og bror min har blitt enige om at vi skal kjøpe noe til han sammen. Vi ser for oss at prisen på denne gaven skal være rundt 1000kr. Trenger ikke å tipse om weekend-turer o.l. da dette ikke er realistisk med tanke på prisen.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje dette er noen idéer? 
http://youwish.no/topp-20 Øksmaking for 2, leirdueskyting for 2, vinsmaking for 2, skytepakken for 2...Alle disse forslagene er til under 1000kr. Finnes mye mer på siden. Tror også man kan kjøpe gavekort som man selv kan velge hvilken opplevelse man vil ha. 
Eller hva med gavekort på teater eller gi billetter til et show?

Dersom dere skal gi opplevelse så er det gjerne greit å ta en opplevelse som to eller flere kan gjøre sammen. Litt kjedelig å dra på ølsmaking alene liksom :P Eller å måtte få andre man ønsker å ha med til å måtte betale en del for seg selv. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvilke interesser har han? 

Om han er glad i friluftsliv feks er turutstyr som ingravert reinsdyrskinn, fin thermos, inngravert lommelerke og denslags en ide :) Om de har hage eller hytte kan jo grill, bålpanne, godstol til terrassen kankje være noe?

Andre forslag;

-conjac el. om han liker slikt.

-fotobok med bilder fra han ble født og frem til nå.

-Slektstre i ramme

Anonymkode: 968eb...6b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi han ett gavekort på en restaurant, så kan han selv velge hvem han vil ha med.

Gavekort på Biltema er vel aldri feil til menn.

Kjøp en god Cognac, vinflasker, hvis han liker det.

Hvis han har noen hobby, så kan dere jo supplere med noe der.

Spør mamma'n deres hva han trenger, hvis de fremdeles er gift. Eller spør den dama han har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fortell litt om ham. Det kjekkeste er jo når an kan overraske dem med noe de ikke engang visste at de trengte.

Anonymkode: 914d0...766

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er singel, sånn at slike ting som er for 2 personer kan kanskje bli litt vanskelig! Han bor også 3 timer unna oss, så dermed blir det også litt vanskelig for meg eller bror min å bli med han på noe slikt. Han har heller ingen spesifikke hobbyer, men han er ikke noe særlig til friluftsmann, eneste er at han liker å stå på slalåm, men der er sjeldent han får tid til og jeg vet han har alt han trenger når det kommer til slalåmutstyr.

Med andre ord så er han en vanskelig person å kjøpe gave til:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Juanita
  • God vin, kanskje sammen med noe god mat (ost, spekeskinke...)
  • Bok: Ken Follett, krim, sportsbiografi?
  • Abonnement på ukeblad/magasin/avis f eks Illustrert vitenskap
  • Abonnement på Netflix eller Spotify for et år
  • Gavekort på klesbutikk
  • Tøff kniv 
  • Stilig skjorte/genser 
  • Konsertbillett(er)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Juanita skrev:
  • God vin, kanskje sammen med noe god mat (ost, spekeskinke...)
  • Bok: Ken Follett, krim, sportsbiografi?
  • Abonnement på ukeblad/magasin/avis f eks Illustrert vitenskap
  • Abonnement på Netflix eller Spotify for et år
  • Gavekort på klesbutikk
  • Tøff kniv 
  • Stilig skjorte/genser 
  • Konsertbillett(er)

Så enig med deg. ☺  Alt det der kunne jeg som har bikka 50 godt tenkt meg. 😀 Og kanskje en flaske fint brennevin.

TS.  Hør på Juanita. 

Endret av Jerry Lee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Gneis skrev:

Kamferdrops!

Duuuh.... SÅ gammal er han da ikke. *furter*.  😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor kan dere ikke være med på noe når dere er 3 timer unna?

Kanskje det hadde vært den beste gaven han kunne få? At dere tok dere "bryet" med å være med han en kveld og gjøre noe sosialt sammen?

Gjør det før det er for sent. Min pappa døde på den alderen, og jeg skulle ønske jeg hadde tenkt sånn!

Anonymkode: 3d551...bcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 6. januar 2016 at 19.12, AnonymBruker skrev:

Hvorfor kan dere ikke være med på noe når dere er 3 timer unna?

Kanskje det hadde vært den beste gaven han kunne få? At dere tok dere "bryet" med å være med han en kveld og gjøre noe sosialt sammen?

Gjør det før det er for sent. Min pappa døde på den alderen, og jeg skulle ønske jeg hadde tenkt sånn!

Anonymkode: 3d551...bcc

Jeg skal besøke han neste helg... Men jeg har ekstremt mye skolearbeid, itillegg så er bror min på jobb og vi vet ikke når han kommer hjem! Og når der kommer til vinsmaking, ølsmaking etc. så er nok jeg dessverre bare 17 år :/ Men jeg skal tilbringe hele neste helg med han! Men jeg tror det er best at vi gir han litt småting som han trenger, siden han er en ganske travel mann itillegg.

kondolerer så mye :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...