Gå til innhold

Jeg har bare sex med tyske kvinner

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Av en eller annen grunn blir norske kvinner som prøver seg på meg fornærmet når jeg forteller dem dette.

Anonymkode: 727c5...311

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Av en eller annen grunn blir norske kvinner som prøver seg på meg fornærmet når jeg forteller dem dette.

Egoet deres får en knekk. Norske jenter har vokst opp med sølvskje i hånda, og hater motstand. Det værste ei jente kan oppleve, er å bli dumpet eller avvist. Men å avvise menn kan de fint gjøre. Åhhh de er så dumme noen ganger.:P

Anonymkode: 71c2d...3fa

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du bodd i Tyskland? Eller har du bare vært sammen med tyske kvinner i Norge? I så fall hvordan er de i senga? Er de spennende? Hva tiltrekker deg blant de? Jeg er bare nysgjerrig ;)

Anonymkode: f5818...dc7

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du bodd i Tyskland? Eller har du bare vært sammen med tyske kvinner i Norge? I så fall hvordan er de i senga? Er de spennende? Hva tiltrekker deg blant de? Jeg er bare nysgjerrig ;)

Jeg har bodd i Tyskland, og vært sammen med tyske kvinner i Norge.

Tyske kvinner er fantastiske i senga. Noen av dem er spennende. Jeg vet ikke jeg bare tiltrekkes av dem.

Gjest 2Bhonest
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tyske kvinner er fantastiske i senga. Noen av dem er spennende. Jeg vet ikke jeg bare tiltrekkes av dem.

Du kan du umulig fortelle om hvordan norske eller andre nasjonaliteter av jenter er i senga, siden du BARE ligger med tyske jenter.

Jeg har pult ei fra tyskland og det var ikke noe spesielt, men om du synes ikke noe spesielt er fantastisk, så hvorfor ikke.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Egoet deres får en knekk. Norske jenter har vokst opp med sølvskje i hånda, og hater motstand. Det værste ei jente kan oppleve, er å bli dumpet eller avvist. Men å avvise menn kan de fint gjøre. Åhhh de er så dumme noen ganger.:P

Anonymkode: 71c2d...3fa

Er enig med deg. Norske kvinner ser på dette som en trussel, altså: "hvorfor er ikke norske kvinner gode nok for deg?" Mange mener at norske menn skal holde seg til norske kvinner. Du vet de blir fort snurte om de må konkurrere med utlendinger. Men om denne herremannen foretrekker tyske kvinner så er det hans personlige valg. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er enig med deg. Norske kvinner ser på dette som en trussel, altså: "hvorfor er ikke norske kvinner gode nok for deg?" Mange mener at norske menn skal holde seg til norske kvinner. Du vet de blir fort snurte om de må konkurrere med utlendinger. Men om denne herremannen foretrekker tyske kvinner så er det hans personlige valg. 

Hvis en norsk dame hadde sagt at hun kun ligger med Somaliske menn, så er det mange norske menn som hadde følt seg truet/fornærmet også. 

Anonymkode: c68ac...524

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis en norsk dame hadde sagt at hun kun ligger med Somaliske menn, så er det mange norske menn som hadde følt seg truet/fornærmet også. 

Det er bare ekkelt....

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du virkelig selv på dette? At det er forskjell på tyske og norske?

Anonymkode: 99fef...340

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror du virkelig selv på dette? At det er forskjell på tyske og norske?

Anonymkode: 99fef...340

Selvsagt tror jeg på dette. 

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, 2Bhonest skrev:

Du kan du umulig fortelle om hvordan norske eller andre nasjonaliteter av jenter er i senga, siden du BARE ligger med tyske jenter.

Jeg har pult ei fra tyskland og det var ikke noe spesielt, men om du synes ikke noe spesielt er fantastisk, så hvorfor ikke.

Jeg har pult mange tyske kvinner og ikke alle av dem var spesielle. Men jeg holder meg uansett til tyske kvinner.

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har pult mange tyske kvinner og ikke alle av dem var spesielle. Men jeg holder meg uansett til tyske kvinner.

Bor du i Tyskland siden du tydeligvis har så stor tilgang på tyske kvinner?

Anonymkode: 83d30...201

AnonymBruker
Skrevet

Så fint for deg da :P

Anonymkode: 236c2...b11

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det vel litt forskjell på Tyskland og Somalia også, da....

Skrevet

Det er en ganske merkelig og unødvendig opplysning å komme med til noen som prøver seg på deg. "Skal vi ta en kaffe en dag?" "Nei, jeg ligger bare med tyske kvinner/blonde menn/østlendinger". Et enkelt nei bør funke.

• Liker 3
Gjest 2Bhonest
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå motsier du deg selv....

Gjest -Tricia-
Skrevet

Haha, dette var morsomt og sært. Jeg vet mange foretrekker å kjøre tyske biler (Audi, BMW, Opel, VW), men har aldri hørt om en nordmann som kun kjører tyske damer :fnise:

Gjest -Tricia-
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du gjør dette av prinsipp og ikke av ekte kjøreglede, altså? :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...