AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #1 Skrevet 4. januar 2016 (usikker under hvilke kategori jeg skulle plassere dette) Kan man se et sted hvilke personer som jobber i forskjellige butikker (klesbutikker, matbutikker osv)? Anonymkode: 9dbbc...457
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #2 Skrevet 4. januar 2016 Hehe, har du blitt betatt av noen i en butikk? Anonymkode: 1e5a9...de1
Anim92 Skrevet 4. januar 2016 #3 Skrevet 4. januar 2016 Finnes nok ikke noe felles, stort offentlig register nei. Om det er en spesialvarehandel eller en lokalbutikk KAN det jo være at de har en nettside med "om oss" og oversikt med ansatte. Men trur det skal godt gjøres å finne en oversikt over de som jobber på Rema'n
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #4 Skrevet 4. januar 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hehe, har du blitt betatt av noen i en butikk? Anonymkode: 1e5a9...de1 Kunne også vært en grunn:) Men i dette tilfellet er det heller at jeg vil søke på litt jobber, men ønsker å unngå å bli kollega med enkelte, haha Anonymkode: 9dbbc...457 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #5 Skrevet 5. januar 2016 Med mindre de går rundt i Kiwi-uniform på fritiden er det nok ikke så lett Du ser det iblant på noen som jobber i klesbutikk. Ofte velstelte, nye klær (ingen nupper og blasse farger), gjerne noe bling, og ofte kjenner du igjen klærne fra den aktuelle butikken. Men de du oftest ser det på er de som jobber i frisørsalong! Stadig noe nytt med hår og øyebryn, mye sminke osv. Men ikke sku hunden for mye på håret...jeg har jobbet på et såkalt prestisjested, der man måtte gå med hæler, dressbukse og fine kjoler, men til vanlig kler jeg meg som en radikal hippie-slask.. Anonymkode: bb279...e83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå