FebruarMamma Skrevet 4. januar 2016 #1 Skrevet 4. januar 2016 Sitter og skal utforme invitasjon til bryllupet. Håpet imidlertid å kunne gjøre alt på PC så jeg slapp håndskreven tekst på en linje i invitasjonen.. Men alle er jo ikke 2 personer, så jeg kan ikke skrive "dere" på alle invitasjonene. Kan heller ikke skrive "du" på alle, da majoriteten er par. Blir ikke "du/dere" litt upersonlig, eller? Tenkte å ha noe sånn: Vi gifter oss! I den anledning har vi gleden av å invitere også er spørsmålet hva jeg gjør etter den setningen. Hjelp? Hva har dere gjort/skal gjøre?
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #2 Skrevet 4. januar 2016 du kan vel bare lage to versjoner. en der det står du og en der det står dere. Anonymkode: 3c46a...5d9
FebruarMamma Skrevet 4. januar 2016 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2016 Det var ikke så dumt løsningsforslag!
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #4 Skrevet 8. januar 2016 Det skal ikke være mye jobb å programe word til å skrive du til e og dere til to andre Anonymkode: dc753...358
FebruarMamma Skrevet 8. januar 2016 Forfatter #5 Skrevet 8. januar 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det skal ikke være mye jobb å programe word til å skrive du til e og dere til to andre Anonymkode: dc753...358 Skal ikke lage invitasjonene i word, men bestille de fra et sted
happiest Skrevet 19. januar 2016 #6 Skrevet 19. januar 2016 Jeg ville nok skrevet selv på linjen. Da ser de tydelig hvem som er invitert. Ellers kan noen feks tolke "dere" som mann + kone + barna, også er det ikke sikkert dere skal ha barn i bryllupet? Eller en singel venninne kan tolke det til at det er ok å ta med daten osv. 2
Eighth Planet Skrevet 20. januar 2016 #8 Skrevet 20. januar 2016 Syntes absolutt du bør skrive ned navn. Det er mer personlig og gjestene vil føle seg mer spesielle/lagt merke til 1
Xavana Skrevet 31. januar 2016 #9 Skrevet 31. januar 2016 Det bør absolutt stå navn så man vet nøyaktig hvem som blir invitert.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #10 Skrevet 31. januar 2016 Skriv konkrete navn. Spesielt i familier der man har barn er det greit at det står konkret i innbydelsen om barna også er invitert eller ei. Anonymkode: a3d7d...be0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå