Gjest Anonymous Skrevet 8. oktober 2004 #1 Skrevet 8. oktober 2004 Jeg holdt på å vrenge meg i latter: http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/10/08/410678.html Tror republikanerne begynner å bli litt bekymret...
Suzy Skrevet 8. oktober 2004 #2 Skrevet 8. oktober 2004 Dette bekrefter det jeg alltid har trodd - amerikanere flest sliter med ironi...
Gjest Anonymous Skrevet 8. oktober 2004 #3 Skrevet 8. oktober 2004 Jeg synes det er flott at republikanerne tar dette så alvorlig! Litt over middels MM-humor blir genial når meningsmotstanderne ufrivillig gjør seg morsomme! Å stemme demokratisk er god politisk hygiene, mens å skifte underbukse er god personlig hygiene. Men NUDLER??
Gjest Anonymous Skrevet 8. oktober 2004 #4 Skrevet 8. oktober 2004 Men NUDLER?? Nudler har en lav fettprosent. Mulig han har stor omsorg for amerikanernes og sitt eget fedmeproblem
Suzy Skrevet 8. oktober 2004 #5 Skrevet 8. oktober 2004 Nudler gir god gastrisk hygiene..? (eller noe sånt...)
Gjest Anonymous Skrevet 8. oktober 2004 #6 Skrevet 8. oktober 2004 Nudler gir god gastrisk hygiene..? (eller noe sånt...) George W. Bæsj? :o
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå