Gjest Andreas89 Skrevet 4. januar 2016 #1 Skrevet 4. januar 2016 Man blir eldre, man får mer livserfaring, utsende forandrer seg. Men føler du selv at du forandrer deg? er du ikke den samme hele livet? Jeg føler selv at jeg hadde sånn noen lunde funnet ut hvem jeg var når jeg var 16. Siden den gang har mye forandret seg, men jeg føler ikke at synet mitt på den jeg er har forandret seg. Jeg blir eldre år for år, utsende forandrer seg gradvis men jeg føler ikke selv at jeg blir eldre. Er det bare meg eller føler de fleste seg slik?
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #2 Skrevet 4. januar 2016 Jeg føler at jeg har forndret meg VELDIG siden jeg var 16 ihvertfall. For det første så er man jo stort sett veldig umoden som 16-åringer. I tillegg så var jeg vel ikke så reflektert som jeg likte å tro. Anonymkode: 93fea...7f8
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #3 Skrevet 4. januar 2016 Jeg har blitt mer aksepterende av meg selv. Jeg er bare 23, så har vel fortsatt en vei å gå... men jeg husker at jeg prøvde så hardt å endre hvem jeg var. Jeg er introvert av natur, og ikke veldig snakkesalig med folk jeg ikke kjenner. Tenkte hele tiden at det var noe galt med meg, og at jeg måtte skjerpe meg. Nå aksepterer jeg i større grad at jeg er som jeg er, og er ikke så desperat på leten etter å endre meg selv på den måten. Anonymkode: 87beb...911
Gjest Yellowrose Skrevet 5. januar 2016 #4 Skrevet 5. januar 2016 Ja absolutt. Jeg har slått meg til ro med at enkelte ting skal få være som de er. Jeg er mer avslappet til livet. Jeg har funnet ut at jeg faktisk er mer komfortabel med å bli kastet ut i ting, enn jeg var før. Men jeg tror mennesket kan forandre og forbedre seg hele tiden. Jeg tror heller ikke at man finner seg selv i en alder av 16 år, da er det så mye hormoner som er i veien.
Perelandra Skrevet 5. januar 2016 #5 Skrevet 5. januar 2016 Jeg har blitt mer tolerant med alderen, både for andre mennesker og for meg selv. Som ung tenkte jeg mye svart hvitt, enten var noe veldig bra eller så var det virkelig ille. Som godt voksen har jeg erfart at livet er mer sammensatt.
Gjest Badebuksa Skrevet 5. januar 2016 #6 Skrevet 5. januar 2016 Forandret meg mye, på godt og vondt. Synes alt er flyktig.
Fiberhusk Skrevet 6. januar 2016 #8 Skrevet 6. januar 2016 Mitt syn på meg er det samme nå som det alltid har vert. Egentlig er det litt dumt, skulle gjerne likt å sett meg selv med "nye" øyne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå