Gjest Anonymous Skrevet 8. oktober 2004 #1 Del Skrevet 8. oktober 2004 Vi skal kjøpe badekar og det vi har funnet som passer oss, viste seg også kan leveres med luft- og vanndyser så det også funker som massasjebadekar. Prismessig så var det helt greit og det ble veldig fristende, men så begynte vi å lure på vedlikehold og sånn. Blir sånne dyser tette, krever det vedlikehold? Vi skal jo bruke badeoljer og alle andre slags godsaker og jeg tenker med gru på rester i dysene og sånn. Erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. oktober 2004 #2 Del Skrevet 8. oktober 2004 Mine foreldre har ett slikt,...for å fjerne dritt bruker mamma å kjøre en omgang med klorin i badekaret. Nå husker ikke jeg hvor gammelt det badekaret er, men etter noen års bruk begynte motoren å ule, og det har den fortsatt med,...(men det går vel ann å fikse) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. oktober 2004 #3 Del Skrevet 8. oktober 2004 renholdet er veldig viktig. mange som har blitt syke pga bakteriene som samler seg i dysene. Finnes spesialmiddel. dessuten suger det strøm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 8. oktober 2004 #4 Del Skrevet 8. oktober 2004 Her finner du helt bakteriefrie og stillegående badekar www.fjordbad.no Klems Charmina 5 uker til termin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. oktober 2004 #5 Del Skrevet 9. oktober 2004 Takk for svar! Badekaret har vi funnet. Og ja, det er det med bakterier og sånn, vi leide hus i Danmark en gang med et slikt et og alle ble syke, selv jeg, som aldri regarerer på noe. Men bakteriedreper er nå en ting, jeg tenker også på sånne ting som kan bli liggende å tette dyser og sånn. For eksempel fra badesalt og kanskje ikke alt løser seg opp og sånne ting. Men det badekaret vi har funnet har både luft og vann, det betyr kanskje noe? Vi aner forresten ikke hvor mye det bråker, men strømmen skal vi klare. Skal sjekke ut lenken din, Charmina. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå