Ørkenmus Skrevet 4. januar 2016 #1 Skrevet 4. januar 2016 Voksen dame på 33 år, med en datter på 6 som jeg fikk med min ungdomskjæreste gjennom nesten 10 år. Forholdet til barnefar gikk skeis, men vi er gode venner og samarbeider godt. Vi har ingen følelser for hverandre lengre, jeg tok intitiativ til å avslutte forholdet. Vi passer rett og slett ikke som kjærester. Fikk ny kjæreste for fire år siden, vi har det veldig bra sammen og vi har snakket om å få barn. Vi har begge veldig lyst på barn, datter har lyst på søsken , men jeg merker at jeg er redd for å skulle etablere meg på nytt og få barn med min nye samboer. Jeg tror jeg er redd for å bli forlatt. Jeg føler at jeg ikke har allverden med tid før jeg må bestemme meg for hva jeg vil, i og med at jeg snart er i midten av 30-årene. Noen råd?!
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #2 Skrevet 4. januar 2016 Hva med å fri til din nåværende samboer? Det gir selvsagt ingen garantier å være gift, men dere må snakke om forpliktelser og hvordan dere skal forholde dere til hverandre når dere er uenige eller sårer hverandre. Så kan barn komme som en del av den samtalen. Vårt liv sammen, nå og i fremtiden, liksom. Hvis det blir for suppete for dere, så synes jeg du bare skal kjøre på. Få deg en baby til. Det er så deilig (slitsomt og heftig og superkjekt) å ha småbarn, og skulle du bli forlatt så klarer du helt sikkert det også. Anonymkode: 2fcda...a01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå