AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #1 Del Skrevet 4. januar 2016 Der inne på nyttårsaften. Vi var ca 10 stk på festen. Det var eneste toalettet der. Ikke alle klarte å holde seg, en stakkars jente måtte rett og slett dra opp kjolen og tisse i hagen. Vi banket på døra, og ga beskjed om at andre trengte å bruke toalettet flere ganger, men ble ignorert. Da verten og dama kom ut igjen tok de ingen selvkritikk. Han måtte da kunne ha sex som han ville i egen leilighet fik vi beskjed om. Jeg syns dette er noe av det frekkeste jeg har opplevd. Man inviterer til nyttårsfest, og oppfører seg slik? Vi er i begynnelsen av tjueårene. Verten er i vennegjengen min, om ikke nær venn. Jeg føler at jeg bør ta det opp med ham (vet ikke om andre allerede har gjort det). Hvordan gå frem? Anonymkode: 2d0dc...7e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #2 Del Skrevet 4. januar 2016 maken til egoisme. Tror ikke det nytter å snakke til sånne folk. Etter noe sånt, så ville denne "vennen" vært ute av min verden Anonymkode: ff7a8...45c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i byen Skrevet 4. januar 2016 #3 Del Skrevet 4. januar 2016 Så utrolig harry. Hadde nok ikke tatt det opp, bare ikke dratt på fest der mer. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #4 Del Skrevet 4. januar 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Der inne på nyttårsaften. Vi var ca 10 stk på festen. Det var eneste toalettet der. Ikke alle klarte å holde seg, en stakkars jente måtte rett og slett dra opp kjolen og tisse i hagen. Vi banket på døra, og ga beskjed om at andre trengte å bruke toalettet flere ganger, men ble ignorert. Da verten og dama kom ut igjen tok de ingen selvkritikk. Han måtte da kunne ha sex som han ville i egen leilighet fik vi beskjed om. Jeg syns dette er noe av det frekkeste jeg har opplevd. Man inviterer til nyttårsfest, og oppfører seg slik? Vi er i begynnelsen av tjueårene. Verten er i vennegjengen min, om ikke nær venn. Jeg føler at jeg bør ta det opp med ham (vet ikke om andre allerede har gjort det). Hvordan gå frem? Anonymkode: 2d0dc...7e3 Hvorfor skal du ta det opp med ham? Tar ikke 5 timer å ha sex heller, kunne bare holdt dere en 10 min tid. Vær glad du fikk komme på nyttårsfest, ikke alle har den muligheten. Anonymkode: 0b3b6...11a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå