Gå til innhold

Hvor er du? Og hvorfor?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en singel 21 åring som for tiden ikke har noen jobb og innlagt på sykehus. 

Singel fordi jeg trives med det, ingen jobb pga innleggelsen og innlagt på sykehus pga sykdom

Anonymkode: c978b...6f8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

38 år gift, mor, forsker. Gift fordi jeg fant mannen i mitt liv, fikk to barn fordi vi ønsket det- og forsker fordi jeg ble hektet på faget jeg studerte og endte opp med en doktorgrad. veldig fornøyd med alle valg. og skulle ønske jeg kunne sagt til mitt 20-årige jeg at alt kommer til å gå superbra, også for meg.. :)

Anonymkode: 70559...41e

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Den 4. januar 2016 at 17.54, AnonymBruker skrev:

38 år gift, mor, forsker. Gift fordi jeg fant mannen i mitt liv, fikk to barn fordi vi ønsket det- og forsker fordi jeg ble hektet på faget jeg studerte og endte opp med en doktorgrad. veldig fornøyd med alle valg. og skulle ønske jeg kunne sagt til mitt 20-årige jeg at alt kommer til å gå superbra, også for meg.. :)

Så herlig! 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så herlig! 

Ja, det er godt. Og jeg tror ganske så sikkert at det vil gå bra for deg også!! Lykke til, håper du blir frisk og få gjøre det du har lyst til..!

Skrevet

Jeg er her på forumet selvsagt duh!

Fordi jeg vil

• Liker 1
Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

I am everywhere and I am nowhere. 

Gjest Badebuksa
Skrevet

God bedring. Sykehus er noe forbannet dritt. 

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Er det meg du mener ?

Jeg er ikke på noe sykehus

AnonymBruker
Skrevet

47 år nå på AAP, søker om ufør. Ble kronisk syk for noen år siden. Har nok jobbet meg syk tenker jeg. 

Anonymkode: e05ef...84a

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Balian de Ibelin skrev:

Er det meg du mener ?

Var nok ts han mente.

Anonymkode: 1913d...c1a

AnonymBruker
Skrevet

28 år, snubler meg gjennom en bachelor med depresjon, mindreverdighetskomplekser og en skjelettsykdom som innebærer en del smerter. Hadde aldri klart meg så langt uten samboeren min  :rodmer:

Anonymkode: d3957...1af

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

28 år, snubler meg gjennom en bachelor med depresjon, mindreverdighetskomplekser og en skjelettsykdom som innebærer en del smerter. Hadde aldri klart meg så langt uten samboeren min  :rodmer:

Så flott innlegg :). Du har gått dobbelt så langt og kom i mål med de andre! Kjenner jeg blir stolt av slike som deg.

Jeg sitter i sofaen etter feilbehandling og her har jeg sittet i snart 5 år, og jeg er redd studiene mine ryker nå, er halvferdig biolog. Tror jeg må starte på nytt. Men nå er det fylkeslegen det gjelder, har heldigvis dokumentasjon om at problemene mine henger sammen med fastlegens manglende kunnskap om infeksjoner, bindevevssykdommer og prolaps.

Anonymkode: b60d9...fa2

Skrevet
Den 4. januar 2016 at 7.44, AnonymBruker skrev:

Jeg er en singel 21 åring som for tiden ikke har noen jobb og innlagt på sykehus. 

Singel fordi jeg trives med det, ingen jobb pga innleggelsen og innlagt på sykehus pga sykdom

:hug:

Hvor er jeg? Jeg ligger i senga

Hvorfor? Fordi jeg skal sove ;)

Skrevet
3 timer siden, Balian de Ibelin skrev:

Er det meg du mener ?

facepalm_by_counter_uav-d7k7hd2.jpg

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så flott innlegg :). Du har gått dobbelt så langt og kom i mål med de andre! Kjenner jeg blir stolt av slike som deg.

Jeg sitter i sofaen etter feilbehandling og her har jeg sittet i snart 5 år, og jeg er redd studiene mine ryker nå, er halvferdig biolog. Tror jeg må starte på nytt. Men nå er det fylkeslegen det gjelder, har heldigvis dokumentasjon om at problemene mine henger sammen med fastlegens manglende kunnskap om infeksjoner, bindevevssykdommer og prolaps.

Anonymkode: b60d9...fa2

Awh, takk:)

Men uff, høres vanskelig ut med alt du sliter med:( Håper det ordner seg på ett eller annet vis:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...