Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken type bamse har du gitt til kjæresten din, og har den et navn?

Anonymkode: b4ef8...435

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke gitt noen bamse til mannen min, og jeg tviler på at han ønsker seg noen. Hvis jeg skal gi mannen en hyggelig overraskelse, så kan han heller få pils og en bj.

Anonymkode: c3984...e1a

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Mine barn sluttet å ha bamse da de var små. Ser ikke hvorfor de skulle begynne igjen når de får dame? Ingen menn liker bamse, det er noe damen ønsker at de skal like, og dermed later de som de blir glad for det. På tide at kvinner gjør seg kjent med mannen sin, så de finner ut hva de virkelig ønsker seg, i stedet for å tvinge de til å late som om de blir glad for det kvinnen ønsker at de skal like.

Anonymkode: 33f60...aa5

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Helt i begynnelsen av forholdet var vi på tivoli, og jeg sa til kjæresten min at det var obligatorisk at han måtte vinne en bamse til meg. Han tok utfordringen, men vant null og niks. Endte opp med at jeg prøvde meg, og på første forsøk vant jeg en nydelig teddybjørn. Siden det var svensk tivoli, ble navnet på bamsen Nalle. Han ble liksom barnet vi hadde så lyst på. I dag ligger Nalle i min sønns seng, og ham har to andre bamser oppkalt etter seg  (Lille-Nalle og Store-Nalle). Nalle er også én av få bamser som faktisk snakker, og han har alltid mye rart på hjertet. Ungene elsker ham, og det hadde vært krise dersom han hadde forsvunnet. Spesielt for min mann og meg😜

Anonymkode: e830d...fdc

• Liker 14
Gjest cheshirecat
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken type bamse har du gitt til kjæresten din, og har den et navn?

Ser allerede frem til innlegget du skal skrive om fire år hvor du klager på at kjæresten din oppfører seg som en forvokst baby..

AnonymBruker
Skrevet

Aldri gitt bamse og kunne aldri funnet på å gjort det nå som vi er voksne.
Fikk dog en bamse selv av ungdomskjæresten min når jeg var 17 år. Det var etter valentines day , og jeg møtte han for å slå opp. Stakkars der kom han å trodde vi skulle feire valentines på etterskudd... Jeg tok i mot bamsen og ga den bort til venninda mi rett etterpå som ga den til sin venninde som nylig hadde fått barn som ga den til ungen sin haha gjenbruk!

Anonymkode: 3fb13...44b

Skrevet

Denne tråden var jammen meg kjempe koselig! 

Har fått flere bamser av typen, men det er en spesiell en som jeg sover med, kaller den Bebii hehe 

AnonymBruker
Skrevet

Den heter Stig. Synes det er koselig med bamse.

Anonymkode: c2f47...98d

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt i begynnelsen av forholdet var vi på tivoli, og jeg sa til kjæresten min at det var obligatorisk at han måtte vinne en bamse til meg. Han tok utfordringen, men vant null og niks. Endte opp med at jeg prøvde meg, og på første forsøk vant jeg en nydelig teddybjørn. Siden det var svensk tivoli, ble navnet på bamsen Nalle. Han ble liksom barnet vi hadde så lyst på. I dag ligger Nalle i min sønns seng, og ham har to andre bamser oppkalt etter seg  (Lille-Nalle og Store-Nalle). Nalle er også én av få bamser som faktisk snakker, og han har alltid mye rart på hjertet. Ungene elsker ham, og det hadde vært krise dersom han hadde forsvunnet. Spesielt for min mann og meg😜

Slik som med https://www.youtube.com/watch?v=wxg3oIxHp1I

(Redda Joppe) :)

Anonymkode: 67104...85f

• Liker 2
Gjest The Lost Dreamer
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Åhh det var en koselig liten historie, ble helt varm om hjertet nå:fnise:

Menn/gutter ønsker seg sikkert ikke bamse, men jeg hadde elska det om jeg hadde fått en bamse! Spesielt om partner da hadde vunnet den på tivoli (Jeg er jente da)

Skrevet

Nå følte jeg meg veldig gammel. 

Datteren min har rommet fullt av bamser forresten.

AnonymBruker
Skrevet

Er det vanlig å gi bamse til kjæresten? Er det lov å spørre hvor gammel du er ts?

Anonymkode: 870a3...230

AnonymBruker
Skrevet

Er det virkelig vanlig å gi bamse til kjæresten sin? Jeg husker at jeg gjorde det når jeg var sånn 12 år, men høres bare rart ut å skulle gjøre det nå.

Anonymkode: 2a781...f23

AnonymBruker
Skrevet

haha, kom forresten på at jeg har gitt samboern bamse i voksen alder. En chewbacca-bamse, men den hadde på seg en veske, og den virkelige gaven lå oppi den veska!

Anonymkode: 2a781...f23

AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det vanlig å gi bamse til kjæresten? Er det lov å spørre hvor gammel du er ts?

Anonymkode: 870a3...230

Jeg er 28. Alle damene som har fått bamse av meg har blitt veldig glad for den. 

• Liker 1
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jenter blir glad for bamse fordi det er søtt og betyr at typen liker henne. Gutter blir ikke glad for bamse fordi det er en jentegreie.

Anonymkode: 33f60...aa5

Skrevet

Kjæresten min har fått flere typer av meg, og jeg har fått flere av han. Vi liker kosedyr begge to, så senga har blitt fylt opp av kosedyr:fnise:

Skrevet

Har aldri gitt ham en bamse. Jeg fikk en bamse som det sto "I love you beary much" på på tull  en gang fordi han vet at jeg hater sånne Valentines-greier. Jeg tror den ble jokket i hjel av en hund som var på besøk. Virkelig trist. :ler: 

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk faktisk en bamse av mannen min rett før jul, hehe, en sånn glorete rosa enhjørning. Hadde en skikkelig fæl dag med matchende humør så han ville muntre meg litt opp, å det klarte han :) Jeg er 34 

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 28. Alle damene som har fått bamse av meg har blitt veldig glad for den. 

Jeg er 27 og hadde nok ledd hadde kjæresten kommet med en bamse,

Anonymkode: 666f0...c4a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...