AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #1 Skrevet 4. januar 2016 Hvilken type bamse har du gitt til kjæresten din, og har den et navn? Anonymkode: b4ef8...435
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #2 Skrevet 4. januar 2016 Har ikke gitt noen bamse til mannen min, og jeg tviler på at han ønsker seg noen. Hvis jeg skal gi mannen en hyggelig overraskelse, så kan han heller få pils og en bj. Anonymkode: c3984...e1a 8
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #3 Skrevet 4. januar 2016 Mine barn sluttet å ha bamse da de var små. Ser ikke hvorfor de skulle begynne igjen når de får dame? Ingen menn liker bamse, det er noe damen ønsker at de skal like, og dermed later de som de blir glad for det. På tide at kvinner gjør seg kjent med mannen sin, så de finner ut hva de virkelig ønsker seg, i stedet for å tvinge de til å late som om de blir glad for det kvinnen ønsker at de skal like. Anonymkode: 33f60...aa5 11
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #4 Skrevet 4. januar 2016 Helt i begynnelsen av forholdet var vi på tivoli, og jeg sa til kjæresten min at det var obligatorisk at han måtte vinne en bamse til meg. Han tok utfordringen, men vant null og niks. Endte opp med at jeg prøvde meg, og på første forsøk vant jeg en nydelig teddybjørn. Siden det var svensk tivoli, ble navnet på bamsen Nalle. Han ble liksom barnet vi hadde så lyst på. I dag ligger Nalle i min sønns seng, og ham har to andre bamser oppkalt etter seg (Lille-Nalle og Store-Nalle). Nalle er også én av få bamser som faktisk snakker, og han har alltid mye rart på hjertet. Ungene elsker ham, og det hadde vært krise dersom han hadde forsvunnet. Spesielt for min mann og meg😜 Anonymkode: e830d...fdc 14
Gjest cheshirecat Skrevet 4. januar 2016 #5 Skrevet 4. januar 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvilken type bamse har du gitt til kjæresten din, og har den et navn? Anonymkode: b4ef8...435 Ser allerede frem til innlegget du skal skrive om fire år hvor du klager på at kjæresten din oppfører seg som en forvokst baby..
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #6 Skrevet 4. januar 2016 Aldri gitt bamse og kunne aldri funnet på å gjort det nå som vi er voksne. Fikk dog en bamse selv av ungdomskjæresten min når jeg var 17 år. Det var etter valentines day , og jeg møtte han for å slå opp. Stakkars der kom han å trodde vi skulle feire valentines på etterskudd... Jeg tok i mot bamsen og ga den bort til venninda mi rett etterpå som ga den til sin venninde som nylig hadde fått barn som ga den til ungen sin haha gjenbruk! Anonymkode: 3fb13...44b
Cocogirl Skrevet 4. januar 2016 #7 Skrevet 4. januar 2016 Denne tråden var jammen meg kjempe koselig! Har fått flere bamser av typen, men det er en spesiell en som jeg sover med, kaller den Bebii hehe
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #8 Skrevet 4. januar 2016 Den heter Stig. Synes det er koselig med bamse. Anonymkode: c2f47...98d
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #9 Skrevet 4. januar 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Helt i begynnelsen av forholdet var vi på tivoli, og jeg sa til kjæresten min at det var obligatorisk at han måtte vinne en bamse til meg. Han tok utfordringen, men vant null og niks. Endte opp med at jeg prøvde meg, og på første forsøk vant jeg en nydelig teddybjørn. Siden det var svensk tivoli, ble navnet på bamsen Nalle. Han ble liksom barnet vi hadde så lyst på. I dag ligger Nalle i min sønns seng, og ham har to andre bamser oppkalt etter seg (Lille-Nalle og Store-Nalle). Nalle er også én av få bamser som faktisk snakker, og han har alltid mye rart på hjertet. Ungene elsker ham, og det hadde vært krise dersom han hadde forsvunnet. Spesielt for min mann og meg😜 Anonymkode: e830d...fdc Slik som med https://www.youtube.com/watch?v=wxg3oIxHp1I (Redda Joppe) Anonymkode: 67104...85f 2
Gjest The Lost Dreamer Skrevet 4. januar 2016 #10 Skrevet 4. januar 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Helt i begynnelsen av forholdet var vi på tivoli, og jeg sa til kjæresten min at det var obligatorisk at han måtte vinne en bamse til meg. Han tok utfordringen, men vant null og niks. Endte opp med at jeg prøvde meg, og på første forsøk vant jeg en nydelig teddybjørn. Siden det var svensk tivoli, ble navnet på bamsen Nalle. Han ble liksom barnet vi hadde så lyst på. I dag ligger Nalle i min sønns seng, og ham har to andre bamser oppkalt etter seg (Lille-Nalle og Store-Nalle). Nalle er også én av få bamser som faktisk snakker, og han har alltid mye rart på hjertet. Ungene elsker ham, og det hadde vært krise dersom han hadde forsvunnet. Spesielt for min mann og meg😜 Anonymkode: e830d...fdc Åhh det var en koselig liten historie, ble helt varm om hjertet nå Menn/gutter ønsker seg sikkert ikke bamse, men jeg hadde elska det om jeg hadde fått en bamse! Spesielt om partner da hadde vunnet den på tivoli (Jeg er jente da)
_Malene Skrevet 4. januar 2016 #11 Skrevet 4. januar 2016 Nå følte jeg meg veldig gammel. Datteren min har rommet fullt av bamser forresten.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #12 Skrevet 4. januar 2016 Er det vanlig å gi bamse til kjæresten? Er det lov å spørre hvor gammel du er ts? Anonymkode: 870a3...230
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #13 Skrevet 4. januar 2016 Er det virkelig vanlig å gi bamse til kjæresten sin? Jeg husker at jeg gjorde det når jeg var sånn 12 år, men høres bare rart ut å skulle gjøre det nå. Anonymkode: 2a781...f23
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #14 Skrevet 4. januar 2016 haha, kom forresten på at jeg har gitt samboern bamse i voksen alder. En chewbacca-bamse, men den hadde på seg en veske, og den virkelige gaven lå oppi den veska! Anonymkode: 2a781...f23
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #15 Skrevet 4. januar 2016 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det vanlig å gi bamse til kjæresten? Er det lov å spørre hvor gammel du er ts? Anonymkode: 870a3...230 Jeg er 28. Alle damene som har fått bamse av meg har blitt veldig glad for den. Anonymkode: b4ef8...435 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #16 Skrevet 5. januar 2016 Jenter blir glad for bamse fordi det er søtt og betyr at typen liker henne. Gutter blir ikke glad for bamse fordi det er en jentegreie. Anonymkode: 33f60...aa5
Jolene Skrevet 5. januar 2016 #17 Skrevet 5. januar 2016 Kjæresten min har fått flere typer av meg, og jeg har fått flere av han. Vi liker kosedyr begge to, så senga har blitt fylt opp av kosedyr
Cathrine88 Skrevet 5. januar 2016 #18 Skrevet 5. januar 2016 Har aldri gitt ham en bamse. Jeg fikk en bamse som det sto "I love you beary much" på på tull en gang fordi han vet at jeg hater sånne Valentines-greier. Jeg tror den ble jokket i hjel av en hund som var på besøk. Virkelig trist. 1
Suss81 Skrevet 5. januar 2016 #19 Skrevet 5. januar 2016 Jeg fikk faktisk en bamse av mannen min rett før jul, hehe, en sånn glorete rosa enhjørning. Hadde en skikkelig fæl dag med matchende humør så han ville muntre meg litt opp, å det klarte han Jeg er 34
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #20 Skrevet 5. januar 2016 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 28. Alle damene som har fått bamse av meg har blitt veldig glad for den. Anonymkode: b4ef8...435 Jeg er 27 og hadde nok ledd hadde kjæresten kommet med en bamse, Anonymkode: 666f0...c4a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå