shoppedilla Skrevet 4. januar 2016 #1 Del Skrevet 4. januar 2016 Ligger i senga med samboer og vår 5 dager gamle datter. Jeg sov egentlig helt greit, men plutselig bråvåknet jeg og nå får jeg ikke ro i kroppen. Jeg aner ikke årsaken. De to andre sover som bare det Noen som har opplevd lignende og har noen tips? Jeg trenger virkelig søvnen. Klarer ikke en gang ligge og bare slappe av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #2 Del Skrevet 4. januar 2016 14 minutter siden, shoppedilla skrev: Ligger i senga med samboer og vår 5 dager gamle datter. Jeg sov egentlig helt greit, men plutselig bråvåknet jeg og nå får jeg ikke ro i kroppen. Jeg aner ikke årsaken. De to andre sover som bare det Noen som har opplevd lignende og har noen tips? Jeg trenger virkelig søvnen. Klarer ikke en gang ligge og bare slappe av. En kopp med varm melk (med eller uten honning) hjelper mange Håper at du får slappet av og sovet snart Anonymkode: fae71...7a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shoppedilla Skrevet 4. januar 2016 Forfatter #3 Del Skrevet 4. januar 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: En kopp med varm melk (med eller uten honning) hjelper mange Håper at du får slappet av og sovet snart Anonymkode: fae71...7a9 Tåler dessverre ikke melk, men takk for tipset. Prøver å ligge rolig med en hånd på tulla. Skulle ønske jeg skjønte hvorfor jeg ikke får ro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #4 Del Skrevet 4. januar 2016 2 minutter siden, shoppedilla skrev: Tåler dessverre ikke melk, men takk for tipset. Prøver å ligge rolig med en hånd på tulla. Skulle ønske jeg skjønte hvorfor jeg ikke får ro. Hva med en kopp te? Anonymkode: fae71...7a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #5 Del Skrevet 4. januar 2016 Sikkert en reaksjon på at kroppen ennå ikke er helt i vater etter graviditet og fødsel. Du har en baby på bare fem dager...Slapp av. Ta tida til hjelp. Anonymkode: 01d40...b2f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #6 Del Skrevet 4. januar 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Sikkert en reaksjon på at kroppen ennå ikke er helt i vater etter graviditet og fødsel. Du har en baby på bare fem dager...Slapp av. Ta tida til hjelp. Anonymkode: 01d40...b2f Jeg har en baby på 8,5 uker og får fortsatt ikke sove. Den tida tar sin tid må eg si. Anonymkode: afb9f...87b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shoppedilla Skrevet 4. januar 2016 Forfatter #7 Del Skrevet 4. januar 2016 Jeg tok med jenta mi og la meg på sofaen. Ble ikke mye søvn, men følte jeg fikk puste i alle fall Jeg skjønner at det tar tid før jeg er i vater igjen bare akkurat i natt følte jeg meg nesten kvalt. Er mye følelser og mye uvant, det merker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå